2013. december 23., hétfő

10.fejezet Egy fantasztikus este

Sziasztok!
Sajnálom,hogy várnotok kellet,de ez a részt karácsonyra tartogattam 
Szerintem ez a legjobb része a történetnek eddig!
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Tudjátok azzal tennétek engem nagyon boldoggá ha  komizznátok minnél többen! 
Köszönöm a 7 feliratkozót,nagyon sokat jelent! 
xx.Ani.xx







Reggel arra keltem,hogy nem kapok levegőt és rosszul vagyok. Oli nem volt már meletem ezért magamra tekertem a takarót és kimentem hozzá
-Szia-csókoltam meg
-Hanna,te nem vagy lázas-megnézte a homlokomat és azonnal elküldött az ágyba a láz mérővel
beraktam a láz mérőt a honom alá,majd mikor pigyegett kivettem,és 39 fokot mutatott
-Olivér-kiabáltam neki
-Igen?-jött be a szobánkba
-Lázas vagyok-mondtam neki erre ő megölelt
-Menny el fürödj meg,addig csinálok neked teát-mosolygott rám én pedig kimentem.
Lezuhanyoztam,és felvettem egy virág mintás legins-et,és egy feliratos pólót,majd bebújtam
az ágyba
-Kész a tea-jött be Oli,és megkaptam a teát
-Menned kell?-kérdeztem félve
-Még van időnk-ezután bebujt mellém én pedig ráfeküdtem és elaludtam rajta....

Nem sokára legalábbis nekem Oli nem volt mellettem,ha nem öltözködőt
-Hiányozni fogsz-mosolyogtam rá
-Este jövők kis betegem-adott egy puszit majd elment. bekapcsoltam a tévét és azt néztem.
Majd olvastam és nem tudtam mást csinálni. Most írni se tudtam se semmi.
8-kor ráraktam a tévét az RTL Klubra,és szorítottam a fiúknak akik elsőként jutottak be a legjobb 6-ba! Nagyon örültem neki. Este pedig Oli nagyon későn jött és már aludtam de azt éreztem ahogy bemászik mellém.

Reggel most Oli mellet ébredtem vagy is rajta. Amire felébredtünk azaz volt hogy csörgött a telefonja
-Igen-szólt bele
-....
-Ya Ou,mikor?
-........
-Az jó,nem tudom
-.............
-Szia
Ekkor letette és és felém fordult
-Eljössz velem?-kérdezte
-Hová?
-Robival megyünk valahová-mosolygott
-Akkor igen-kikeltem az ágyból,lefürödtem majd kimentem és felvettem a kedvenc pulóveremet,egy fekete magas derekú farmert,és a bakancsomat. Elraktam egy csomó zsebit,vettem be láz csilapított is,így elindultunk.
Az autóban mi hátra ültünk és elindultunk valahová vidékre. Egy iskolánál álltunk meg,és bementünk a torna terembe.
-Na srácok most edzseni és énekelni is fogunk. Akkor hajrá!-jelentette be a fiúk mentora én pedig felvettem az egészet.
-Olivér,gyorsabban-kiabáltam rá
-Hanna,jól mondja-helyeselt Robi
-Igazuk van Oli-röhögött Ya Ou aki ebben a pillanatban pofára esett,úgy röhögtem hogy leestem a padról is
-Hanna-szólt rám Ya Ou
-Többet nem jön-jelentette ki Oli
-Szerintem jöhet-jelentette ki Benny én pedig a kezemet nyújtottam ő pedig belecsapott
A fiúk fojtatták az edzést,de közben egyszer Oli elment kajáért és elég sokáig távol is volt,én addig beszélgettem a srácokkal és írtam a fanoknak,hogy ma forgadjuk a kisfilmet és a srácok nagyon örülnek a tovább jutásnak és köszönik a bizalmat. Bencével beszélgettem most a legtöbbet és azt mondta elhozza majd egyszer próbára a barátnőjét és akkor majd megismerhetem mert Panni,mint kiderült így hívják,már nagyon akar velem találkozni
Aztán megjött Oli a kajával kb. 3 óra múlva mi van ez Angliába ment kajáért?
Aztán kajáltunk én pedig vettem be gyógyszert és kicsit jobban lettem.

Mikor a fiúk készen lettek és átöltöztek elindultunk haza. Oli és én hozzám mentünk. Mikor a barátom felment és kinyitotta az ajtót bementem a szobámba leraktam a táskámat és levettem a bakancsomat,mikor kimentem az ebédlőbe és az asztal közepén egy nagy gyertya volt és csak az világított, ott volt két tányér egymással szembe és egy bor hozzá pohár, a nagy tányéron minden féle kaja volt de a legjobb az volt vagy ő volt aki ott állt az asztal mellet
-Ezt te csináltad?-kérdeztem hitetlen kedve
-Igen,tetszik-arcán aggódalmat láttam
Oda sétáltam elé és lehúztam a fejét és megcsókoltam
-Imádom-mondtam végül
Leültünk és elkezdtünk enni
-Te főztél?-kérdeztem
-Is meg még Lili-mosolygott
-Finom lett-mosolyogtam rá
-Még nincsen vége,tudod ha ennek vége veszünk egy fürdőt is-mosolygott rám perverzen
-Benne vagyok
Ezután még beszélgetünk erről mindenről a műsorról ahol az Rgo  legendás számát fogják énekelni! Elmondtam hogy a Wayerek nagyon kedves hozzászólásokat írnak és biztatják őket. Beszéltünk a családunkról is, azt mondta hogy  beszeretne mutatni a tesójának és az anyukájának. Erre persze én is mondtam hogy ha vége az X Faktornak megyünk Londonba.
Miután befejeztük kért egy kis türelmet bement a fürdőbe én pedig addig elfújtam a gyertyákat és kifújtam az orromat. Miután megjött behúzott a fürdőbe és ezt láttam:

Az én egyszerű kis fürdőm milyen romantikus lett. 
-Tetszik,-fordult felém 
-Imádom,Olivér és téged is imádlak!!
-Én is imádlak Hanna Everdeen-ezzel pedig megcsókolt 
-Gyere menjünk be-vette le a pólóját és megláttam a csodálatos felsőtestét nem volt kigyúrva de nem is volt átlagos nem csodálom hogy a  lányok ennyire szeretik 
Levette a nadrágját is,én pedig a felsőmet és felé fordultam persze hátal 
-Kigombolod?
-Persze-szinte magam előtt láttam a perverz mosolyát 
Mikor levettem a melltartómat és a nadrágomat addigra ő már bent volt,levettem a testemen lévő egyetlen textil-t és beszálltam leültem a barátom mellé és a fejemet a mellkasára hajtottam 
-Ez tök olyan mint a Scream-ben-mondtam 
-Remélem te nem fogsz a víz alá lökni-puszilt bele a hajamba
-Ki mondta?-húztam fel a szemöldökömet 
-Ismerem magát Miss Everdeen-húzott magához közelebb 
-Igen?-haraptam bele az alsó ajkamba-akkor most mit fogok csinálni Patocska Úr?
-Megfog csókolni és a végén a hálójában köttünk ki kegyednek-ezzel pedig megcsókoltam imádom ahogy csókol olyan jó,édes és.....elolvadok. Egyre szenvedélyesebbek lettek a csókok és a végén pedig már ahogy mondta az ágyamban kötöttünk ki.....

6 megjegyzés: