2014. február 11., kedd

15.fejezet Elfogyott a remény

Sziasztok!
Mivel ma van a születésnapom ezért, kint van az új rész! 
És elindult az új blogom: Criminal Love !Ez nagyon más mint ez a blog de remélem tetszik! 


  2 hónap múlva 

Reggel,az a hülye reggel. Miért jön fel   a nap, lenne inkább éjszaka. Nem kellene találkoznom a göndörrel, nem kellene Olivér unót fejét bámulnom. Felálltam az ágyból és lementem a konyhába ahol Louis-t találtam.
- Szia - köszöntem neki
- Reggelt
- Van itthon tojás? - kérdeztem
- Asszem, de nekem mennem kell,tudod randim lesz este és venni akarok valamit El-nek - mondta és el is ment. Megnéztem a tojást és a helyén volt. Elővettem majd csináltam rántottát. Kiszettem egy tányérba, azt és elindultam ki az ebédlőbe és ettem. Egész finomat csináltam, nem is olyan rossz, de Oli jobbat csinált. Megszólalt a telefonomból Elyar Fox-Do It All Over Again cimű dala, azaz Anna hív.
- Szia - szóltam bele
- Han, mizu?- kérdezte
- Semmi érdekes Olivérrel lehet hogy vége van - közöltem
- Sajnálom, de én is szakítottam Gergővel - mondta
- Jajjj Anna.......
- Semmi baj, de ma randim van, egy kedves sráccal és ismered? - mondta és magam előtt láttam ahogyan mosolyog
- Ki az?
- Ya Ou - kiköptem a kávémat
- Mi a fasz? - kérdeztem cérna vékony hangon
- Nyugi, már neki sincsen senkije
- Nekem ez magas - közöltem vele
- Most mennem kell de majd talizunk, szia - és kinyomott
Mikor megettem a kaját felmentem, megfürödtem a hajamat megszárítottam és sminkeltem. Mikor kimentem megszólalt a telefonom. Megnéztem ki hív. Zayn volt az.
- Igen? -  szóltam bele
- Szia Hanna, azon gondolkoztam, hogy hétfőn eljössz velem moziba? - kérdezte
- Persze - válaszoltam
- Király, akkor szia - köszönt el
Elraktam a telefonomat, majd a szekrényemhez mentem és felvettem a fehérneműmet, majd  egy szürke pulóvert, fekete leginse-et egy sálat néhány ékszert egy sapkát, és egy csizmát a táskámba elraktam a telefonomat és pénzt majd felvettem a kabátomat és elindultam. Csak sétáltam, mentem körbe körbe, elmentem a már jól ismert Temze mellet egy párszor , míg sikerült a végére jutnom a dolognak. Ma  végre szakítok Olivérrel, nehezen de eldöntöttem, kiakarok szállni egy olyan kapcsolatból amelyben a srác szenved,hogy beszélnie kell velem, a lány pedig minden beszélgetésük után sír. Mi jó ebben? Semmi. Remény. Ennyim volt.  Félek, hogy mi lesz velem nélküli, de eldöntöttem. Elővettem a telefonomat, néztem őt hiszen ő volt a háttér képem. Hogy jutottunk  ide?  Nem tudom. Ti? Megnyitottam a galériát majd kiválasztottam egy sima fekete képet és beállítottam azt háttérképnek.  Ennyi. Vége. Elindultam haza felé. Mikor kinyitottam az ajtót valaki feltépte előttem, egy szőke lány volt, nem láttam belőle sokat de azt igen hogy sír. Bementem és Harry a kanapén ült, köszöntem neki én bementem a konyhába. Egyszer csak megéreztem egy kart a derekam körül, aki a nyakamat kezdte csókolgatni.
- Harry - mondtam
- Ne kérlek, csak azt ne mondd hogy nem akarod - könyörgött
- Nem....én most fogok szakítani nem akarok új kapcsolatot - mondtam
- Értem, akkor - és elment
Még hogy a nők milyenek! Felmentem a szobámba írtam egy kicsit a blogra majd tévéztem és este ideje volt felhívni.
Mikor felvette megint álmosnak nézett és unott volt a feje.
- Szia - köszönt
- Helló - köszöntem vissza
- Mizu?
- Beszélnünk kell valamiről, tudod én nem bírom ezt Olivér....-kezdtem bele
- Szóval vége - fejezte be szárazon
- Látom nem hat meg - jegyeztem meg
-  Csak nem érdekel mert így sem vagyunk együtt
- Akkor már csajozhatsz is, na szia -  kinyomtam és lementem most olyan emberre van szükségem aki szeret vagy aki csak azt akarja
Lementem a konyhába ittam egy pohár Jack Daniel's-t, és kimentem beültem Harry ülébe majd megcsókoltam, ő lefektett kanapéra
- Mi ez? -kérdezte
- Csak szex és nem járunk - közöltem vele nyíltan
- Értem - mondta
Ezután megtörtént minden, de életem egyik legjobb éjszakája volt ott  a kanapén. De este felmentem a szobámba és sírtam, elindítottam Olly Murs- Dear Darlin cimű számát és arra sírtam. Nem hiszem el hogy ezt mondta. Néhány perccel később jött egy üzenetem

Bár ott lehetnénk veled, Hanna - Ya Ou és Anna 

Ezen mosolyogtam, akkor már tudják. Hogyne tudnák Olivér már biztos csajozik, bár mintha én nem feküdtem volna le valakivel. De nem érdekel. Anya. Holnap elmegyek hozzá. 1 hét múlva megismerem valamelyik fiú családját is. Hiányzik! Imádom őt. Szeretem. A mindenem volt. Megint megszólalt a telefonom.

Csak a mindenem voltál. Kedvesem kérlek bocsásd meg amiket mondtam. 

Névtelen és ismeretlen szám. De tudom ki küldte. Még játszik is velem. Mit képzel? Csak nehezebb lesz. Hiába én akartam szakítani. Elindultam a fürdőbe megnyitottam a csapot, levetkőztem, és beleültem a kádba, mikor telelett a kád belemerültem. Teljesen. És ez segített. Megmostam a hajamat. Mikor a testemet mostam olyan erősen mostam, hogy már piros voltam,mitha leakarnám mosni a bűneimet. Szánalmas vagyok. Kiszálltam, felvettem a köntösömet és kimentem a szobámba majd lefeküdtem az ágyamba, és sírtam. Egész éjszaka.

2 megjegyzés:

  1. Ú ez nagyon szomorú rész lett. :( Remélem azért újra össze jönnek. :) Siess a kövi résszel. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó és most lécci hamarabb hozd a kövit ha lehet!! Boldog Szülinapot!!!♥♥

    VálaszTörlés