2014. január 11., szombat

12.fejezet A döntés

Hy!
Sajnálom a késésemet de egész héten dogákat írtunk így nem volt időm írni. 
A szavakat és kifejezéseket vastag betűvel jelöltem! 
Várom a komikat!
UI: Az első fejezetet újra írtam ha érdekel valakit!  
xx.Ani.xx




Reggel,Oli meztelen mellkasán ébredtem. Olyan jó így ébredni de erre Londonban nem lesz lehetőségem. London, a szép város ott a Tower Bridge, a London Eye,és az álom meló a kedvenc külföldi bandámmal. Kimásztam az ágyból szépen lassan és elmentem fürödni, és a hajamat is megmostam amit most nem szárítottam meg. Kint felvettem a fehérneműmet és egy amerikai zászló mintás legins-et és egy fehér pólót. A konyhában elővetem 10 darab tojást majd elkezdtem megcsinálni,mikor kész lett vetem elő hozzá narancs levet,és kivittem az ebédlőbe mikor letetettem mindent kezeket éreztem meg a derekam körül,és az a valaki aki átölelt belepuszilt a nyakamba. Szembe fordultam vele és belenéztem szép szemeibe amíg szerelmesen csillogtak, szőke haja rendezetlen volt és most állt neki a legjobban, meztelen mellkasának nem tudtam ellenállni, nem volt rajta más csak a farmerja ami mindig itt volt nálam. Lehúztam a fejét és megcsókoltam.
- Szeretlek - mondta bele a csókba
- Én is
- Mit eszünk? - kérdezte a csókok végén és az asztal felé húzott
- Rántotta - motyogtam és leültem vele szembe
- Imádom, de nálad nem jobban - vett egy keveset,keveset elég sokat de nem érdekel amíg lehet hogy most reggelizünk így utoljára
Mosolyogtam amíg ő egész reggel bókolt nekem, nem is látszott rajta hogy kiesettek. Mikor befejeztük elmentem és elmosogattam a tányérokat, addig ő felment és lefürdött és persze az öltözkötés sem maradt el

A nappaliban a kanapén ülve kapcsolgattam a tévét,végül nagy kedvencem az Agymenők mellet döntődtem - Itt vagyok - jött le Oli
- Beszélnünk kéne - mosolyogtam  rá
- Akkor mondjad kicsim - ült le mellém és megfogta a kezemet, ez nem ér így nehéz lesz vele ezt közölni
- Tudod kaptam egy e-mail-t a The Sun-tól, hogy a One Direction-ról írhatnék blogot úgy mint rólatok, de nem tudom hogy elmegyek e, nem tudlak itt hagyni téged - az utolsó szavakat már nehezen mondtam
- Ez életed egyik nagy lehetősége ne miattam dobd el - mosolyogtam rám
- De London messze van - magyaráztam neki
-  A 21-században élünk,tartjuk a kapcsolatot, tudod van már Skype, kicsim - ölelt magához
- Mi van ha szakítás  a vége? - kérdezte meg és közben a vállára dőltem
- Olyan variáció nincsen - fogta meg a fejemet és magához húzva megcsókolt
Minden benne volt a csókban, az hogy tudja hogy szeretem és a távolság nem áll közénk és tudom hogy a kapcsolatunk ki fogja ezt bírni, érzem vagyis érezzük. A csók egyre hevesebb lett míg végül Oli pólója lekerült  és a kanapémon feküdtünk, de én eltoltam őt mikor eszembe jutott mikor kéne mennem
- Mi a baj? - kérdezte és felült én pedig így az ölében ültem
- Az, hogy nekem holnap kéne mennem vagy is ma kéne, de ma vissza írók és gondolom akkor holnap kéne Londonba mennem - bújtam hozzá
- Akkor írj és egész nap együtt leszünk és holnap mehetsz - mosolygott a kis optimista
- Akkor én megyek - mondtam és meg pusziltam
Elindultam fel és bekapcsoltam a laptopomat majd megírtam az e-mailt és nem   kellet öt perc már válaszoltak is hogy holnap mennyek a 9 órás géppel és ők kint  várnak majd és a lakásomhoz visznek majd. Felhívtam Annát skypon   mivel most kint van Amerikában.
- Szia- köszönt
-Hy
- Mizuka??? - kérdezte nagy érdeklődéssel
- Londonba megyek - mosolyogtam rá
-Akkor találkozunk mert ott szállok át
- De jóó - tapsolt örömében szőke barátnőm - most mennem kell ma én kezdek de holnap hívlak puszika
Kinyomtam és lementem Oli telefonált gondolom Szikivel hiszen őt említette
- Akkor holnap, szia - mondta és letette
- Holnap jönnek a fiúk is a reptérre este, üzennek nekik hányas gépel mész - mondta
- A 9- es géppel megyek - mosolyogtam rá
- Értem, nekem ma lesz 3- kor egy közönség találkozom, de utána  tiéd vagyok - mondta és magához húzott
- Maradj ameddig akarsz én addig csinálok meglepít - mosolyogtam
- Akkor én megyek
Felvette a pólóját és a bakancsát és végül a sapkáját és a kesztyűjét, végül ide jött hozzám és megpuszilt
Elindult én pedig neki láttam a dolgomnak. Először is bepakoltam az összes ruhámat kivéve egyet a holnapi ruhámat, és elraktam egy ágyneműt is, a papucsomat és végül egy új fogkefét és fog krémet. Ez kész! akkor most áthúzom az ágyat egy fehér selyem ágyneműbe és felhúztam a baldahínt is, kiraktam néhány gyertyát. Mikor kész lettem ezzel is lementem tévézni és a kedvenc filmemet néztem az az Az Éhezők Viadalát.

Olivér mindjárt itt van így kibontottam a egy üveg bort és meggyújtottam a  a gyertyákat és leültem az ágyra.
Mikor szőke barátom benyitott leült mellém és elvette az egyik poharat és töltött nekem bort.
- Szép lett, de nálad nem szebb - mosolygott rám
- Köszönöm - pirultam el
- De én inkább mást csinálnék ma este - mosolygott perverzen és elvette a poharamat és letette az asztalra majd megcsókolt és lefektetett az ágyra és felhúzta a pólómat és a hasamat simogatta én pedig a haját bontottam szét, végül lehúzta a pólómat én pedig a pólóját így félmeztelen volt.
Majd így haladtunk és ez volt a legjobb esténk együtt.

Utolsó napom Budapesten. Reggel 6 óra és elindultam a fürdőmbe megfürödtem és sminkeltem.
Kimentem egy száll törülközőbe és Oli már fent volt és engem nézett. Felvetem egy pöttyös fehérnemű szettet, pólónak pedig egy sárgás-barna pulóvert aminek az ujja vége és a gallérja pöttyös volt, egy fekete legins-et és egy tű sarkút, a táskámba beleraktam a laptopomat, a pénzemet és a telefonomat.
- öltözz menünk kéne - mosolyogtam a szerelmemre
- Oké - mondta és tette a dolgát

Fél óra múlva már ott voltunk és  kiváltottam éppen a jegyeket. Leültem Oli mellé és vártuk a fiúkat közben beszélgettünk mindenről, de nem akartunk arra gondolni hogy nincs tovább, csak ennek a néhány percen akartunk élni.  De nem tartott sokáig mert megláttam Ya Ou-t aki felénk tarott a nyomában Szikivel és Benny-vel.
- Sziasztok! - köszöntem nekik és felálltunk
- Hanna, gyere ide - mondta Benny én pedig megöltem
- Bencém írj majd nekem, kérlek - suttogtam a fülébe
- Természetes
Ezután oda mentem Szikihez is
- Vigyázz rá, kérlek Sziki - mondtam neki
- Kérned sem kell - puszilt meg és végül odamentem Ya Ou-hoz
- A legjobb barátom lettél, Ya Ou kérlek hívj majd fel néha hogy mi van veled, és ne sírj - simogattam meg
- Te is nekem és te se sírj ám és ne hogy el felejts ám mikor találkozol azzal az öt sráccal  - mondta és igaza volt már sírtam
És végül maradt ő
-Szeretlek - mondtam neki
- Ígérd meg, hogy nem felejtesz el - suttogta a fülembe
- Soha, de te is ígérd meg! -kértem
- Soha - mondta és megcsókolt majd mégegyszer egészen addig ameddig be nem kellet szállnom
Elindultam de lolyan üreséget éreztem ahogy a fiúk integettek hogy visszamentem volna, de nem tedtem ehelyett fel szálltam a képre és leültem a helyemre. Majd bekapcsoltam magamat és elővetem a telefonomat majd bedugtam  a fülhallgatomat és elindítottam rajta a ByTheway-től az Embertelen dalt.
A gép megmozdult és az arcom legördült az első könnycsepp.
Viszlát Budapest! Helló London!

5 megjegyzés:

  1. Komolyan én sírtam. :( Gyorsan hozd a kövi részt, mert már nagyon várom !!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Jajj szegény Olivér és Hanna! Remélem történik valami és újra együtt lesznek :( :) Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  3. én is sírtam már a végén..siess a kövivel :D

    VálaszTörlés