2014. január 25., szombat

13.fejezet Harry Styles

Sajnálom,hogy késtem, de sokat kellet tanulnom! 
A héten kaptok egy kis meglepetést! 
xx.Ani.xx








Mikor leszálltam a gépről, kimentem a reptérre és megláttam egy, rövid szőke hajú, elegánsan öltözőt nőt akinek a kezében egy Miss Everdeen, feliratú tábla volt a kezében odamentem elé és bemutatkoztam, megtudtam hogy Lolának hívják és ő a fiúk menedzsere és vár a kocsink és a One Direction egyik tagja.
- Hanna, gyere holnap bemegyek veled a The Sun-hoz és már is írhatsz utána a fiúkról - mondta és kinyitotta nekem az ajtót, én pedig beszálltam és mellettem ült Harry Styles az a Harry Styles,áááááááááá! Istenem! Van isten! Igen ebből nem mutattam ki semmit helyette bemutatkoztam
- Hanna Everdeen - mondtam
- Harry Styles, nem így hívják Az Éhezők Viadalában a csajt, Katniss Everdeen? - kérdezte
- De így tudod anyám egyik legjobb barátnője Collins-nak és így lett Everdeen, de ez lényegtelen-mondtam
- Van valami kérdésed? - kérdezte
- Csinálunk majd egy képet? - kérdeztem
- Persze- röhögött - Van barátod?
- Van - mondtam és a szívem pedig egyből összeszorult és már majd nem sírtam jobban mondva sírtam
- Ő Budapesten maradt? - kérdezte
- Igen, tudod ő nálunk híres a bandájával és nem jöhetett - meséltem
- Itt vagyunk - mondta Lola és kiszálltunk egy villa előtt
- Üdv nálam és Louis-nál - mondta Harry és előrement ajtót nyitni
Mikor beléptem nem hittem a szemeimnek, már az előtér is nagy volt, de mikor beljebb mentem és megláttam a nappalit, középen egy hatalmas kanapé az előtt pedig egy dohányzó asztal és egy nagyon nagy tévé   , bementem és megláttam a polcokon a képeket, volt kép Harry családjáról Louis családjáról volt olyan ami közös kép volt és persze az X faktoros kép mikor kiestek. Aztán Harry a konyhába vitt ami nem volt érdekes volt benne minden persze látszott hogy nem él velük nő mert a mosni való hegyekben állt. Aztán a szobámba mentünk, a falai piros színűek voltak, középen egy francia ágy állt aminek fekete ágyneműje volt, egy íróasztal a sarokban és egy kanapé az ablak alatt , és egy szekrény sor, és egy ajtó nyílt a fürdőbe ami csak  az enyém.
- Ennyi - mondta Harry a szobámban
- A te szobád? - kérdeztem
- A folyó utolsó ajtója, Louis-é pedig veled szembe van - válaszolt
- Mesélted hogy a barátod híres mutatsz valamit tőlük? - kérdezte
- Persze - mondtam és elővetem a laptopomat , rákerestem a youtube-ra és elindítottam a Scream-et. Én végig Harry arcát néztem és elgondolkoztam hogy a képeken nem ilyen, a haja sokkal göndörebb míg a szeme sokkal zöldebb és simán el lehet veszni benne, a tetoválásai élőbe még szebbek nagyobbak és egy kicsit zavaróak.
- Nagyon jó - szólalt meg egyszer csak - és melyik a szerencsés?
- A szőke, Olivér
- Szerencsés srác, hogy egy ilyen szép lány a barátnője - bókolt én pedig éreztem hogy elpirulok
- Itthon vagyok és hoztam kaját! És Harry ma hangosak leszünk mert El is itt van - kiabált fel Louis
- Ne máááár! Mikor itt van Eleanor nem tudok aludni - nyavalygott
- Akkor én sem tudok majd - nyafogtam én is
- De itt lehet én is itt aludtam néha - magyarázta miközben lementünk én pedig gondoltam megviccelem Louis-t aki a barátnőjével együtt kint állt a teraszon. Kimentünk én pedig félre löktem Lou-t
- úristen Eleanor Calder!! Hatalmas rajongód vagyok! - mondtam és megöleltem El-t, Louis fejét pedig látni kellet volna olyan  hülyén nézett, Harry pedig már a földön feküdt a röhögéstől
- Szia, én is itt vagyok - mondta Louis
- Te ki vagy? Ja tényleg El barátja - nyújtottam a kezemet
- Istenem - mondta Lou
Eleanor csak mosolygott rám és Lou-ra majd  a fülembe súgta hogy abba hagyhatom
- Oké, akkor szia Louis nagy rajongód vagyok - mondtam
- Akkor mi volt ez? Mindegy gondolom Hazza  új csaja vagy
-Nem, a csaj vagyok aki blogot ír majd rólatok, Hanna Everdeen - mutatkoztam be
- Ó, bocsi gondolom tudod ki vagyok és a barátnőmet is ismered - mondta
- Nem baj ha bemegyek fel kell hívnom a barátomat - mondtam és bementem, felmentem a szobámra majd ott Facebook-ra és írtam Olinak hogy vagyok, és bekapcsoltam a skype-ot.
Néhány perccel később megláttam őt és a cicámat a képernyőn aki a fiúknál volt ár 2 napja.
- Szia - köszöntem
- Szia - köszönt
- És mit csináltál ma?
- Igazából semmit elmentünk a közönségtalálkozóra,holnap koncertek sora, és hiányzol - mesélte
- Te is nekem Oli - mondtam
- És milyen a One Direction? - kérdezte
- Csak Lou-val és Harry-vel találkoztam de ők jó fejek
- Kérsz nekem autogrammot? - kérdezte
- Persze, és néhány hét múlva megyek haza mikor a fiúk is haza mennek - mondtam
- Tudod fura lesz nélküled aludni, átkarolni a kis tested, és a hosszú hajadat tekergetni - mondta én pedig sírtam
- Nagyon hiányzol, hiányzik hogy nem csókolsz meg minden pillanatban vagy hogy nem mondott a nevemet hiányzik az ölelésed, és fura lesz úgy aludni hogy nem bújok hozzád hogy nem karolom át a derekadat - mondtam és már folytak a könnyeim
- Hanna, kicsim ne sírj - mondta
- Oli, hogy fogom ezt bírni - sírtam
-Mert szeretlek,és te is szeretsz - mosolygott
- Megölelnélek - mondtam neki
- Én is téged - mondtam
- Olivér ,gyere megyünk kajálni - kiabált Ya Ou
- Üzenem nekik hogy hiányoznak és szeretlek Olivér - sírtam és mosolyogtam
- Átadom és imádlak - mondta és kinyomott én pedig leraktam a gépemet és elterültem az ágyamon és sírtam,mert már érzem a távolságot, hiába volt ez csak egy fél nap már alig tudtunk beszélni régen ilyen nem volt, és már tudom hogy a kapcsolatunk nem fogja túl élni ezt a távolságot, fél Európa választ el minket és persze egy tenger. A  kapcsolatunk nem fogja ezt túl élni tudom ,  de még mindig maradt nekem valami és az a valami a remény.

Elmentem fürödni, ,felvetem Oli egyik pólóját, és egy francia bugyit, majd lementem és ittam egy kis vizet de találkoztam Harry-vel.
-Beszéltetek?  - kérdezte
- Igen, de nem is tudom fura volt, hogy nem csókolhatom vagy ölelhetem meg - meséltem
- Először furcsa de aztán csak jobb lesz , és már nem lesz annyira fura - magyarázta
- Nem tudom , de szeretem és kitartok mellette - mondtam és mentem volna fel , de Harry megfogta a kezemet
- Ölelés? - nézett rám, én pedig odamentem és megöletem beszívtam az illatát popcorn illata volt, míg Olinak mindig süti illata van , mi van velem hogy hasonlitgatom őket?
Fent bemásztam az ágyba és elaludtam.



2 megjegyzés: