2014. március 15., szombat

21.fejezet Boldogság

Reggel mellette keltem fel,őt ölelve. Az arcomra mosoly ült ki. Boldog vagyok. Mosolyogtam. 2 év után nem úgy kellek fel,hogy nem vagyok boldog,álmomban tele sírtam a pàrnámat,de most......csak mosolygok. Puszit nyomtam az arcára majd elindultam a fürdőbe, a kezembe vettem a ruháimat és kimentem a fürdőbe. Lezuhanyoztam majd felöltöztem. Oli még aludt, én pedig kimentem a konyhába. Elővedtem egy poharat és a narancslevet és kiöntöttem a poharamba majd ittam. Egyszer csak egy kezet éreztem meg a derekam körül, és a kéz tulajdonosai megpuszilt és elvette az italomat. Pont mint néhány éve.
- Akkor mi most....újra Hanna és Olivér vagyunk? - fordított magával szembe
- Igen, te és én a világ ellen - mosolyogtam
- Pontosan - röhögött és megcsókolt, a kezeimet a nyaka köré fontam ő pedig megfogta a derekamat és közelebb húzott magához. A csókban benne volt minden ami kell a boldogsághoz.
Mikor elváltunk a homlokunkat egymáshoz döntöttük.
- Szeretlek - sutogta
- Szeretlek - pusziltam meg a száját - Felöltözök - mondta és elengedett majd bement a szobába, én pedig megfogtam a pult oldalát nehogy elessek. Szerelmes vagyok. Erre a mondtatra mosolyognom kellet. Olyan vagyok mint egy 18 éved kis csitri, de ez benne a jó. Valahogy fiatalabbnak érzem magam mellete. Elmosogadtam a poharat majd Olika és kijött teljes harci díszben. Leült a kanapéra én pedig hozzábújtam, és így tévéztünk. Néha-néha csókoloztunk, mondogatunk egy-két kedves szót egymásnak. A filmre nem is figyeltünk ami egyébként a Gravitáció volt. Nem láttam belőle túl sokat.
- Hiányoztál - mondtam a nyakàba
- Te is - puszilt meg
- De jó lenne így maradni, csak ölelni egymást és ilyen nyálasan boldognak lenni.
- Ígérem, hogy amint nagyszülők leszünk veszek egy kis házat Hawaii-n egy eldúgott kis öbölben és ott így maradhatunk örökre - mondta közben pedig a kezemet simogatta
- És az unokàink pedig ott fognak játszani előttünk, vagy az ölünkben ülnek miközben mi azt meséljük hogyan találkoztunk - néztem fel rá
- Úgy van - hajolt egyre közelebb majd mikor már megcsókolt volna megszólalt a telefonja.
- Igen? - szólt bele
Végig beszélte majdnem az egész filmet mire lerakta. Legugolt elém és ennyit mondott
- Felépünk jövő héten a Victoria Secret-en
Mi??? Ott a sok modell között. Azok a lànyok ezerszer szebbek és vékonyabbak nàlam. Mi lesz ha, ha valamelyiknek megtetszik?
- Nyugi, nem lesz semmi baj - simogatta meg az arcomat majd megcsókolt.

Este felé elindultunk hozzám kézzen fogva. Kinyitottam az ajtót, a nappaliban Anna ült aki gratulált és mondta, hogy elindult Ya Ou-hoz. Én átöltöztem pizsibe, Oli pedig elment enni. Mikor már majdnem aludtam, Oli befeküdt mellém és átkarolt. Àlmomban pedig nyugtalankodtam a VS Show miatt, rosszak a megérzéseim. Félek de nagyon.

3 megjegyzés:

  1. Úúú. Gondolom itt kezdődnek majd megint a bonyodalmak. Kíváncsi vagyok mi fog történni a Victoria Secret-en. Siess a kövi résszel!!! :) xoxoxo

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett siess a kövi részel:)

    VálaszTörlés
  3. ez rohadt joo!! SOHA, ne hagyd abba az irást!! várom a kövi részt!! xx E

    VálaszTörlés