2014. május 17., szombat

2.évad/7.fejezet Betegség vagy...mégsem?

Fantasztikusan nézzek ki, állapítom meg. Egy Fekete farmer van rajtam amihez egy fekete feliratos felsőt vettem fel. Cipőnek egy pedig egy tű sarkút választottam. A hajam kiengedve, a szemeim kihúzva az ajkaim pedig vér vörös színben pompáznak. Felkapom a táskámat majd elindulok. A liftben nincsen senki csak a zene szól. Mikor leérek beülök a kocsimba majd elindulok a megbeszélt helyre. Mivel nem volt forgalom én érek előbb a mozihoz.  Írók egy üzentet majd leülök egy kanapéra. Néhány perccel később ő is besétál. Odamegyek hozzá és megölel. megkérdezi, hogy mit nézzünk meg mire én mondok egy filmet.  Megveszi a jegyeket majd a kaját. beülünk a filmre. Mikor leülünk elkezdünk egy kicsit beszélgetni. Beszélgetünk mindenről, a családról, és a munkánkról. mikor elkezdődik a film megfogja a kezemet majd elkezdjünk nézni. Elég izgalmas. Mikor vége van a filmnek még mindig nem engedi el a kezemet. nekem ez jó. Igen, ez jó. A mozi után egy étterembe megyünk. Az étteremben, tovább beszélgetünk a munkánkról, és a zenékről. Nem tesz szót a tesójáról.  Mikor végzünk a kajálással kimegyünk az étterem elé. elköszönünk majd elindulunk haza. miközben haza felé mentem éreztem, hogy nem vagyok jól. Nagyon fáj a fejem. Ahogy leparkoltam siettem fel. levettem a cipőmet, és a táskámat leraktam. A fürdőbe vettem az irányt mivel éreztem, hogy a vacsi nem marad bent. Miközben rókáztam a hajamat fogtam. Hányás után bementem a szobámba és elővettem  a piszimet majd bementem a fürdőbe. leültem a wcére és éreztem, hogy nem vagyok jól. Most nem jött fel semmi sem. Lezuhanyozok majd, lefekszek és hamar el is alszom.

3 hónappal később


- kicsim el kéne menned orvoshoz - mondja a Andris aki immáron 2 hónapja a barátom
- Nem, nem mehetek - jelentem ki, félek elmenni, hogy egy olyan hírt kapok amit nem szeretnék. Nem akarom, hogy azt mondják terhes vagyok.
- Jól van, de gyere a gépünk mindjárt megy - mosolyog kedvesen
- Mennyünk. - mondom és elindulunk az ellenőrző kapuk felé .
Mikor átérünk a géphez megyünk. Felszállunk majd leülünk  a megfelelő helyre. Andris ma mutatom be a családomnak és ebbe Oliver is beletartozik. Megfogja  a kezemet  én pedig a vállára hajtom a fejemet. Andris nem rossz ember...sőt. Igazán kedves de egy baj van vele. Rossz ember testvére. Talán még szeretni is tudnám. Hirtelen megint rosszul leszek. Tudjátok mitől félek? A terhességtől. Boldog lennék az biztos, de......nem tudom. Nem tudnám ezt már elmondani Olivernek, hogy-hogy lett testvére. Anya pedig  csalódna. Nem inkább a fiam izgat.

A fiam felém fut. Oli nagyot nőtt mióta láttam vagyis 2 hete. Egyből felemeltem majd megpusziltam. Hihetetlen érzés őt a kezemben tartani újra. Imádom a fiamat.  Leteszem majd végig simítok a fején. odamegyek anyához és apához. A kocsihoz megyünk. Andris a csomagjainkat hozza. Berakja  a kocsi hátuljába. Beülünk hátra. A fiam az ülésben én pedig mellette Andris pedig mellettem. Anyáék elől. Mikor odaérünk anyáékhoz a csomagokat bevisszük majd leülünk a nappaliban. Andris bemutatkozik, ahogyan  a szüleim is. Anyán látom, hogy szimpatikus neki, apának pedig megfelel. Én pedig rosszul vagyok. A wc felé megyek és épp hogy csak el érem. A wc felé fordulok majd rókázni kezdek. Anya jön be, és felém, fordul.
- Ugye, nem? - kérdezi
- Nem tudom, de ha terhes vagyok.....akkor nem tőle van anya - válaszolom
- Oliver apjától?
Bólintok. Anya megölel, majd közli, hogy holnap elvisz orvoshoz.
- Előbb megcsinálom a tesztet - mondom
- Mi?
- Van nálam még Pesten vettem. Behozod a táskámat? - kérem, ő pedig megteszi majd kimegy, én pedig megcsinálom a tesztet. Mikor megnézem a végeredményt nem tudom eldönteni mit csináljak. Sírjak vagy nevesek? Esetleg sírjak?

2 megjegyzés: