2013. november 2., szombat

1.fejezet A találkozás

Reggel,mikor felkeltem kimentem a fürdőbe és belenéztem a tükörbe és mindjárt fel is kiáltottam úgy néztem ki mint Samara, hosszú sötét és egyenes  barna hajam kócos volt, a szemem alatt karikák, fantsztikus vagy Hanna! Megfürödtem majd megfésülködtem és a hajamat megfésültem, sminkeltem, a szobámban felvettem egy fehérnemű szettet és egy kockás inget egy fekete farmert és egy bokacsizmát. kimentem a konyhába enni, leültem az asztalhoz és gondolkoztam. Ma megismerem az új munka társaimat akik nem másak mint a ByTheWay.Remélem nem egy bunkó fiú banda lesz ha nem egy jó fej kis csapat. Blogot kell róluk írnom így remélem jó fejek. Ha nem én felmondok, de a legjobb az lenne ha még helyesek is lennének, tévébe   Mikor megettem elmostam a tányért, bementem a szobámba elraktam a laptopomat némi pénzt, felvetem a kabátomat és elindultam.

A srácok háza előtt álltam és pont jött ki valaki így bementem a srácok lakása előtt álltam és becsengettem, egy szőke srác jött ki, ez nem szőke volt még egy hete a tévében ha nem szürkés lilás haja volt nem? De ő a leghelyesebb
-Szia, Hanna Everdeen-köszöntem és nyújtottam neki kezet
-Patocska Olivér-fogadta el a a kéz fogást-gyere be
Bementem levettem a kabátomat amit el is vett és fel akasztotta, bementem a nappaliba és egy barna haja, nem olyan magas srác keresett valamit
-Szia-köszöntem neki is
-Ó, szia Szikszai Péter, de csak Sziki  a többi srác nincs otthon, ők majd holnap jönnek fel Pestre-hadarta el
-Én Hanna vagyok, és oké
-Kérsz valamit?-kérdezte Oli aki csak úgy mosolygott rám
-Egy pohár vizet-mondtam és kimentem utána és leültem egy bár székre
Megkaptam a  vizet és még egy spagettit amit Oli úgy magyarázott hogy meg kell kóstolnom, leült velem szembe és ettünk
-Angol vagy?-kérdezte csak úgy
-Félig, apukám angol anya magyar, ők kiköltöztek de én maradtam mert akkor kaptam meg ezt az állást-meséltem-Neked viszont van egy kis akcentusod
-Igen, éltem apukámnál Németországban, és egy évet Londonba és nem nagyon beszéltem magyarul,és a végén kialakult ez-magyarázta
Én csak ettem és nagyon jól főzz és finom is volt a kaja
-Jól főzöl-mondtam
-Tudom-mosolygott
Mikor megettük én elköszöntem Szikitől és már mentem is volna ha Oli nem jön és rám nem adja a kabátot majd kint a lakás előtt megölelt és adott egy puszit. Majd bement, mi ez? Miért kaptam? talán tetszem neki? Mert nekem ő tetszik sőt rendes srác, szeretni való és az a mosoly ahogyan látszanak a vámpír fogai,ááá istenem!

Otthon egyből  felhívtam Annát
-Szia-köszöntem neki
-Hanna,édesem ma olyan jó napom volt-mondta
-találkoztál Harry-vel?-utaltam a One Direction egyik tagjára, mellesleg utálja a srácokat
-Fujjj, soha, benne vagyok az Olimpiai csapatban!-kiabált
-De Jó! Akkor Rio-ba megyünk majd - mosolyogtam
-Pontosan, de most megyek majd talizunk - kinyomtam
Anna díjugarató és nagyon jó
Átvettem a pizsimet és lefeküdtem aludni

20 megjegyzés:

  1. Kedves Anett!
    Először is..látom, hogy a blog ByTheWay fanfiction..de téged az a ByTheWay fogott meg amiben Oli is benne van..Akkor a fejlécen ez mért nincs rajt?!
    Másodszor..SABLON. mindenhol sablon. Ez olyan mintha az One Direction blogot megnyitnék..Eső rész: Találkozás..már sablon.
    Helyesírás..szörnyű. Nem figyelsz az írásodra, ne kapkodj!
    "Felvettem ezt: *kép* a hajamat.." ez megint mi?! Mért nem írod le, hogy felvettem egy piros nadrágot, s melléje egy szürke-fekete mintás kicsikét lenge pólót, s egy farmer felsőt..stb. (mondjuk ilyen öltözet igen furcsa..)
    Az idéző jelek után/előtt hagyj szótagot..sokkal szebb..hidd el! (- Szia, Hanna Everdeen! - fogtam..)
    Fontos az, hogy nagyon elsietsz mindent..RÉSZLETESEN ÍRJ! Mert a valóságba se így történik..kicsit épüljön már arra, hogy na ez megtörténhet..
    Sokat kell javítanod!
    Ajánlóm fejlécesnek a Lana design blogot..
    Ott találsz segítséget..illetve képeket, PNG-ket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Igen...kösz a nem kért tanácsokat. Nem fogok a lanadesignhez futni, mert magam is Design blog működtető vagyok. Mégpedig a envemre kattintva meg is nézheted. Sokan fordulnak hozzánk segítségért...:)
      xoxo, a fejléc készítője

      Törlés
    3. A lényeg kedves utáló névtelen! A fejlécnek ismerem a készítőjét... MÁSODIK! OLIRÓL RÉGI KÉP VAN A FEJLÉCEN!!!!!!! HA SEMMIT NEM ÉRTESZ A BANDÁHOZ, AKKOR MIÉRT SZÓLOGATSZ BE??? - Jobbról a másodikat figyeld meg jobban ;) ... A sztori írója meg még majd fejlődik, szóval ne szólogass be!!!!

      Törlés
    4. *nevemre.
      Csak hogy ezért se érjen beszólás.
      u.i: ANETT...NAGYON JÓ A STORY!!:33♥

      Törlés
    5. Elmondom,hogy Oli MINDIG benne volt a bandában! Ya Ou és Bence nem voltak a csapatban! Ha nem is értsz hozzá mit szólsz be???

      Törlés
    6. Igazságtalanok vagytok. A Névtelen csak segíteni akart. Amúgy a sztori tényleg sablon, de szerintem csak az számít hogy jól legyen megírva. Mindenki sablonsztorival kezdi. A fejléccel nincs semmi gond.:)

      Törlés
    7. Kedves Anett! Nekem nagyon tetszene a történet de Névtelennek igaza van sok a helyesírási hiba. Nem értek egyet a sablon és a fejléces dologgal viszont ezt tényleg fogad meg meg még valami! Ne siesd el oké? Ennyi és tökéletes lesz mert a történet alapjáraton szerintem nagyon jó! :)

      Törlés
    8. A másodig meg az véletlenül került oda XD Olyan mint ha mekegnék XD

      Törlés
  2. Nem értek egyet vele! Szerintem nagyon jó lett és csak íg tovább! Kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Redzsina!
      Szerintem igaza van..
      Sajnálom, hogy a sablont szoktad meg meg a """szép""" helyesírást..

      Törlés
    2. Névtelenül könnyű ilyeneket írni!!

      Törlés
  3. Volt egyszer egy kiscica. Egy szép reggelen elindult az erdőbe sétálni. Boldog volt, hiszen a több napi esőzés után végre kimehetett egy kicsit kalandozni a természetbe. Nem bosszankodott olyan piti dolgokon, hogy netán saras lesz a fehér kis lába, egyszerűen csak szeretett volna egyet sétálni. Az erdőbe vezető úton ugrándozott, megkergetett néhány madarat és pillangót, sőt még néhány pajtásával is találkozott. A délelőtti sétája hosszabbra húzódott mint tervezte, ezért hazafelé már gyorsabb tempót vett fel. Amikor a otthona kapujába érkezett a gazdája aggódó tekintetét látta meg az udvarról. Kecsesen átszökkent a kerítésen majd gazdija szerető karjai közé ugrott, ahol hangosan dorombolni kezdett kifejezve szeretetét.

    Látod bazdmeg, egy nyomorék macskáról részletesebben és több érzelemmel tudok írni, mint te egy egész napról az egyik"kedvenc" bandádról
    Jó dolog az írás, ne felejtsd el, de inkább tartsd meg magadnak, a saját örömödre írj és ne kelljen másoknak is ilyen tragikus blogokba ütközniük, amikor keresnének egy jó fanfictiont.
    Csóközön :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöm a véleményed!
      De szerintem a macskás kis izédben sincs érzelem és lehet hogy nem vagyok egy Nessa vagy egy Susan de próbáljozom és ameddig valaki azt írja hogy jó adig íróm és meglehetet volna ezt szépen is írni
      UI; névtelenül könnyű írni ilyeneket bazdmeg!

      Törlés
    2. Köszöm a véleményed!
      De szerintem a macskás kis izédben sincs érzelem és lehet hogy nem vagyok egy Nessa vagy egy Susan de próbáljozom és ameddig valaki azt írja hogy jó adig íróm és meglehetet volna ezt szépen is írni
      UI; névtelenül könnyű írni ilyeneket bazdmeg!

      Törlés
    3. persze, csinálok rögtön egy blogger fiókot, hogy névvel kapj kommentet
      valós

      Törlés
    4. Ha nem érdekel a blog minek nézdet meg? Hogy tudj pofázni?

      Törlés
    5. Névtelen ez azért erős volt....

      Törlés
  4. Szia!
    Szerintem nagyon jól írsz és ne hagyd abba.

    VálaszTörlés