2013. november 17., vasárnap

5.fejezet Egy nap vele

Reggel a szomszédomra keltem,és én mint jó szomszéd átdörömböltem a falon. Mivel tudom hogy utálja az 1D-t a szomszéd így bekapcsoltam max. hangerőn,kedvességem határtalan,nem? Kimentem enni majd megfürödtem, a hajamat kivasaltam. Kimentem és találtam a szekrényemben egy kockás inget és állá egy derekánál rövidebb pólót vettem fel,egy deréknál hosszabb farmert és bakancsot vettem fel
-Igen-néztem rá
-Kösz hogy kikapcsoltad-mosolygott
-Nincs mit,de itt?-a tekintete elárulta hogy nem ismert fel
-Tegnap a moziba
-Ja,tényleg Anna barátnője-jutottam az eszébe
Nekem pedig megcsörrent a telefonom
-Gyere be-hívtam be én pedig felvettem a telefont
-Igen-szóltam bele
-Hiányzol,mikor reggel felkeltem nem tudtalak megcsókolni-nyavalygott Oli
-Sajnálom ma nem akarsz te nálam aludni,hogy szegény Ya Ou is normálisan aludjon-csavargattam a hajamat
-Legyen, délben  nálam?
-Olivér tett már le azt a rohadt telefont! Majd délben találkoztok és akkor nyáladzotok!-hallottam meg Ya Ou hangját
-Hallom dühösek-mosolyogtam
-Nem érdekel de mennem kell akkor délben-ezután kinyomtam és oda mentem a vendégemhez
-Hogy-hogy itt vagy?
-A bátyám itt lakik-kaptam magyarázatot-nekem mennem kell
Szia....-nézett rám
-Hanna,te pedig Gergő vagy ugye?
felvettem egy pólót aminek az alja rövidebb volt, egy farmert néhány kiegészítőt, és egy bakancsot. Kikapcsoltam a zenét,és ekkor csengetek, és a mozis srác állt az ajtóban
-Igen,de megyek szia-köszönt el
Pakoltam a táskámba mikor kész lettem,elindultam

Mikor odaértem megöleltem Olit
-Hová megyünk?-néztem rá fel
-Az állatkertbe
-Jajjj de jó-pusziltam meg
Beszálltunk az autójukba és elindultunk

Olivér megvette a jegyeket,és bementünk
-Merre menyünk?-nézett rám
Én elkezdtem balra húzni
Mikor végig néztünk  mindent Oli vett magának egy csomó kaját,mit vártam?
-Akkor előbb hozzám,utána hozzád?-kérdezte Oli már az autóban
-Pontosan-mosolyogtam  rá

Mikor megérkeztünk a Corvinra,Olivér felment én addig csak sétáltam majd megláttam az egyik Lilit,és odamentem hozzá
-Szia-köszöntem neki
-Hanna,igaz?-nézett rám
-Igen-mosolyogtam
-Olivér barátnője vagy?
-Igen
-Szerencsés vagy-mosolygott már ő is
-Köszönöm
-Hanna-hallottam Oli hangját később pedig a karját éreztem meg a derekamon-szia Lili
-Szia Oli-köszönt a barna lány
-Akkor mi megyünk-ezután elindultunk hozzám

-Eszünk valamit?-kérdezte Oli
-Van süti-mondtam és kivetem a hűtőből a barátom persze egyből megette
-Elmegyek megfürdők-mondtam neki és elindultam őt pedig ott hagytam tévézni
Levetkőztem majd beálltam a zuhany alá,mikor kész lettem felvettem a pizsimet és kimentem
Oli már az agyban feküdt és aludt de olyan aranyos volt
Odabújtam mellé,és lassan engem is elnyomott az álom

1 megjegyzés: