2013. november 10., vasárnap

3.fejezet A Randi

Reggel arra keltem,hogy valakik nagyon néznek,mikor a szemeimet kinyitottam a ByTheWay 3/4 állt az ajtóban,mivel a negyedik itt feküdt mellettem,de amilyen gyorsan kinyitottam olyan gyorsan csuktam is be
-Bár nekünk lenne ilyen jó csaj a blogíronk-mondta ha minden igaz az MDC-s Miki
-Álmodozz csak csak Miki ő az enyém-válaszolt neki  a mellettem fekvő személy,a hangjától már éreztem is a pillangókat a hasamban
-Oli szerelmes-röhögött asszem Sziki ezen pedig mosolyogtam
-Na fent van-ezzel a szemeimet is kinyitottam
-Menyit hallottál?-kérdezték szinte egyszerre
-Mikitől kezdve mindent-mosolyogtam a srácra aki totál vörös lett
Kimásztam az ágyból és kimentem a konyhába hallottam ahogy a fiúk még beszélnek,de elővettem a laptopomat és írni kezdtem:

Srácok! 
Szavazzatok a srácokra! Érdekesen ébredtem ma reggel,na és persze viccesen!  Nem sokára megyünk a próbára és nagyon remélem/reméljük nem párbajoznak ma a csapatok! 


 ezután elraktam a laptopomat,ittam egy kávét. Elindultam a szobába a ruháimért a fiúk már nem itt voltak de az erkélyről hallottam a hangjukat. Felvettem a derekánál hosszabb farmert egy szürke pólót,néhány kiegészítőt,és a bőrdzsekimet a vans cipőmet majd kimentem a fiúk után. Mikor kiértem Oli karját egyből megéreztem magamon
-Este,vacsi?-suttogta a fülembe
-Én benne vagyok-adtam neki puszit
-Hanna lehet egy kérdésem?-kérdezte a MDC-s Dani
-Lökjed
-Ki az akit nem szeretsz az x faktorból?
-Háááááát.........talán-gondolkoztam és Olivér félbeszakított
-Ugye nem a ByTheWay?
-nem szerintem Krasznai Tünde-válaszoltam ezután mind két csapat kifújta a levegőt
-Ki a kedvenc-kérdezte most Ya Ou
-BTW-ezt szinte azonnal kimondtam
-Srácok menni kéne-mondott el mindent Sziki

A stúdióban várunk hogy most mi lesz a fiúk még nem kezdtek el öltözni, helyette mindig mást csinálnak,most éppen Olivér állt meg előttem a kezében egy telefonnal
-ezt felrakod?-mosolygott rám én persze nem tudnék neki nemet mondani
Elvettem tőle a telefont majd beléptem a bloggerbe és már csináltam is mikor megláttam a képet azt hittem leesem a székről

Srácok! Nem sokára kezdünk ezt a fiúk üzenik nektek:

Olikám nem hazudtolta meg magát.
Nem sokkal később megjelent előttem Oli akinek már meg volt csinálva a haja és rendesen fel volt öltözve, és a kedvenc pulcsija volt a kezében
-Vigyáznál rá-nézett rám én pedig felvettem mivel már nem volt rajtam kábát
-Így jó?
-Tökéletes-hajolt le hozzám én pedig ágaskodtam hozzá,de ezen az segített hogy kicsit megemelt és így megcsókolt
-Szobára-hallottuk meg Bence hangját és mi pedig összeröhögtünk
Ezután megjelent a fiúk mentora
-Olikám látom boldog vagy,de ne ilyen nyilvánosan szeressétek egymást-mondta a fiúk mentora-de megtudhatom a nevedet ki hölgy?
-Hanna Everdeen-mosolyogtam a mentora
-A blogger?
-Igen-válaszolt helyettem Oli és megfogtam a kezemet és elindultunk a színpad felé
-Miért jöttünk ide?-mosolyogtam rá
-Megszeretem volna neked mutatni életem most második legboldogabb dolgát
-Mi az első?
-Te-ezzel megcsókoltam
-5 perc-kiabáltak
Én elindultam a backstage-be és vártam a fiúkat mikor lejönnek. A közös produkció fantasztikus volt, de utána jött a rossz
Sok mindenre nem emlékszem csak arra hogy az MDC párbajozott és kiestek. Én is kimentem és megölelkeztem őket

A műsor után nem sokkal azaz most Olival egy étteremben ülünk
-Mit kérnek?-kérdezte a pincér
-2 Sajt krém leves és egy két személyes tál-ezután elment
-Lehet egy kérdésem?
-Nem is egy-mosolyogtam rá
-Leszel a barátnőm?-tudtommal az vagyok,de mindegy
-Igen-ezután beszélgettünk még és amit én nem ettem meg azt Oli megette
Mikor végeztünk elmentünk hozzám elraktam néhány ruhámat és visszamentünk a Corvin sétányra
A lakásban a fiúk nagyon néztek valamit Olivér odament hozzájuk én pedig elmentem fürödni és a pizsim megint Oli pólója volt. Én lefeküdtem majd nem sokára ők is odabújt mellém

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! Várom a kövit

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! Siess a kövivel! Nagyon várom már!

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Bocsi, hogy ezzel zavarlak, de ha kérsz kritikát és írnak a fejlécről is, akkor megtennéd, hogy jelzed nekünk itt [http://crushandmore.blogspot.hu/] ??
    Fontos lenne! Előre is köszi!♥

    VálaszTörlés
  4. Szia :-) Az alapotletek tetszenek, ugyesen irsz, csak a helyesirason kicsit meg javits (ertem ezalatt a vesszoket,pontokat) es probald meg kicsit jobban kifejteni az esemenyeket. De amugy nekem tetszik :-)

    VálaszTörlés
  5. Imádom. Nagyon szupi.

    VálaszTörlés
  6. Fejtsd ki jobban a történteket!Túl rövid,de egyébként nagyon klassz!!! :)

    VálaszTörlés