2013. november 2., szombat

Prológus

Iskolába  jársz ott megismered az első szerelmedet akivel a kutatások szerint biztos szakítás a  vége.
Majd a pasik csak úgy jönnek,de valakinél megállapodsz.
Én blogot írtam róluk a közönségnek,de aztán beleszerettem a szőke Olivérbe,és vele megtapasztaltam mindent, a reményt, a szerelmet és mindent, de aztán tettem egy hülyeséget. Elmentem. És őt hiányolom,de a mi szerelmünknek nem lett vége,csak egy időre,de mikor 2 évvel később találkoztunk újra beleszeretünk egymásba,de hülyeséget beszélek! Én mindig szerettem

1 megjegyzés:

  1. Szia!! Azt szeretném kérdezni hogy nekem is van egy blogom és nem tudom hogy kell megcsinálni azt hogy legyen fejléc,és oldalt ilyen mintás kép :( Tudnál segíteni? :O Am nagyon jó a blog!Kedvencem <33 :3

    VálaszTörlés