2014. július 13., vasárnap

2.évad/19.fejezet Őrangyal


Sziasztok! 
Fent van az új rész! 
A részről annyit, hogy egy kicsit fantasysabb lett.
Remélem ezért ez is tetszik :)
Jó Olvasást! 
UI: Ha nézitek a VB döntőt kinek szurkoltok? 
Én a németeknek!
Kérlek komizzatok, és köszönöm az eddigi komikat! 



Hanna szemszöge


Fehér ruhában vagyok. A hajam fel van kötve. Hátra nézzek de csak egy út van ott. Egy pad van előttem ahol egy férfi ül. Haja alig van, de szakálla annál inkább. Ő is fehérben van, csak rajta a zakó és a nadrág fehér. Cipő viszont nincsen rajta, és csak most veszem észre hogy rajtam sincsen. Egy nyaklánc lóg a nyakába, rajta pedig a nevem van.
- Hol vagyok? - kérdezem
- A purgatoriúmban - feleli
- Azaz a menny és  a pokol közötti helyen - itt felnevetek - szóval meg is örültem nem csak haldoklom
- Nem örültél meg, Hanna. isten adod neked még egy esélyt. Felmehetsz hozzá, de velük is lehetsz - mondja
Erre én megint felnevetek.
- Ki vagy te?
- Az őr angyalod. Segítek, dönteni hisz' megmutatom a jövőt, és jelent - mondja. csettint és egy kórházban vagyunk, egy kórteremben, az ágyon én fekszem vagyis csak a testem, az ágy mellett Olivér. A kezemet fogja és sír. Anyám jelenik meg.
- Oli......el kell fogadnunk 1 hete komában van - hallom anyám hangját aki sír, a szemei kialvatlanok ahogyan Olivéré is. összesek. Az őrangyalom meg fog, de alig tudd tartani.
- nem.....Han, élni fog. Hanna így nem büntethetsz meg, a hibáimért. - sír.
- Vigyél el! - kérem, és meg is teszi.
- Meghaltál, és a jövőben vagyunk, 16 év múlva vagyunk  - ismereti a tényeket.
Oliver-t látom aki elég jó pasit lett, a lányom Liv szőke haja megmarad, szemei pedig kékek. Csoda szép, de valami nem okés. A szemei bevéreztek...és nem túl tiszták. A fiam kiabál vele, Olivér nincsen itt.
- Mi? - sírom
- Meghaltál, a férjed Olíviát okolta érte....és nincs is nagyon itthon, a ByTheWay feloszlott, Olivérnek sikerült a szóló karrier és soha nincsen otthon, és Liv ezt tudja hogy miatta van és elkezdett drogozni. A fiad az orvosira jár. - meséli. Legalább Olinak bejött az élet. De ekkor egy szőke nagymellű, kb. 24 éves lány lép elő. Oliver a fejét rázza.
- Liv, mi  a baj? - kérdezi aggódva
- Nem vagy az anyám! - kiabálja - megöltem a saját anyámat szóval ne akarj az anyám lenni
Ezután felrohan. Oliver csak áll ott és bocsánatot kér. Odamegyek a fiamhoz és átkarolom. Ő nem érzi ezt, de szükségem van rá.
- Miért? - sírom
- Olivér új felesége ez a lány - magyarázza
Ezután megint új helyszínen vagyunk. A temetésemen. Nincsen ott anyám ez tűnik fel elsőnek. Aztán apa sincsen.
- Hol vannak a szüleim? - kérdezem
- Mind a ketten megölték magukat. Nem tudtak nélküled élni - mondja
- Tönkre teszek mindenkit - mondom sírva
- Ez.....
- De igaz - vágok közbe - vissza megyek, de lenne egy kérdésem
- Mi az?
- A pokol tényleg hideg..ugye Dante azt írta, hogy hideg
- Hát nem fagysz meg,de nem túl jó - mondja
- Kösz az infót.
Ezután minden elsötétül. Gépek sípolnak....jön egy orvos. Áram ütés a mellkasomban és már nem sípol a gép. A szemeimet kinyitom, és Olivért látom meg. Rá mosolygok, ő pedig megölel. Csak sír....és sír. Anya is egyből rám veti magát, aztán a fiam. Mindenki örül nekem.
- Hol van, Liv? - kérdezem és már hozzák is őt. Olyan szép. Sírok örömömben mikor a karomba kapom.
- Olyan szép vagy - mondom neki
Ölelgetem őt, és csodálom ahogyan Olivér is. Az ágyát idekérem mellém, belerakom én pedig elfekszem. A férjemet és a fiamat haza küldöm ahogyan a családomat. Mindenki haza megy, én pedig ott maradok. Itt vagyok....újra. Nem lesz senkinek semmi baja. Felnézek az ég felé.
- Köszönöm - súgom. Elképzelem ahogyan mosolyog az angyalom. belefúrom a fejemet a párnába majd elalszom. De előtte megszúrom magam a tollal. Fáj. Élek, hisz a fájdalom biztosit arról, hogy élek.

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ,mikor lesz kövi? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon jó a blog!!! És meddig kinzol mikor lesz rész????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még keddig vagy szerdáig kínozlak, én gonosz

      Törlés
  3. Siess gyorsan a kövivel.Nagyon jó lett ez is. :)))

    VálaszTörlés
  4. A fiúkkal mi lesz,mert említeted,hogy feloszlott a banda?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom,neked de valaki írt nekem egy ilyen kérdést privátba. Az csak egy jövőkép ha Hanna halott lenne de mivel él nem oszlik fel.

      Törlés
  5. Szia. Mikor jön ki a mai rész? :)

    VálaszTörlés