2014. július 15., kedd

2.évad/20.fejezet Esküvő


Sziasztok! 
Remélem tetszeni fog a rész! 
Még van 10 részünk, és ebben a 10 részben fogom leginkább előkészíteni a következő évadot. 
Azaz a következő részben egy elég nagy időbeli ugrásunk lesz. 
Remélem tetszik majd a rész, Jó olvasást! 
Komizni! 




2 hónap múlva


- Olivér! - kiabálok a férjemnek
- Mondjad, drágám - szól vissza
- Ez jó lesz? - kérdezem a kezemben tartót ruháról a véleményét, ő elveszi a ruhát majd magához húzz.
- Mindenben csoda szép  vagy - súgja a fülembe, már hajolnék  hogy megcsókoljam, de akkor Liv felsír. Olivér elenged én pedig a lányunkhoz megyek.  Felveszem a lányomat aki egyből meg is nyugszik a karjaimban, és alszik tovább. Megkérem Olivért, hogy vegye át, én pedig elmegyek a legnagyobb gyerekünkért akinek kirakom a ruháját, és elviszem fürödni vagyis segítek neki fürödni. Azután felöltöztetem. Mikor a szobába érek már Olívia is a kis rózsaszín ruhájában van. Megcsókolom a férjemet amiért megette ezt nekem. Ezután elmegyek és lefürdök. megcsinálom a hajamat amit  oldalra fonok, Szemeimet kihúzom, és barna festéket teszek fel, ajkaimat pedig kihúzom vörös rúzzsal. Az ujjaimat kifestem feketével. Ki
megyek ahol az ágyról felveszem a ruhámat amit egy csinos övvel. Nem veszek fel harisnyát hiába van hideg. Egy tű sarkút veszek fel. Végig nézek magamon majd örömmel fordulok hátra mikor a férjem átkarol hátulról. Megcsókolom, és ott marad rajta a rúzsom nyoma. Letörlöm onnan. Már ő fel van öltözve. A fiúnk Olivér kezét fogja, a férjem még baba kocsit hozza  a lányunkat pedig én hozom Olíviát. Berakom a lányunkat az ülésébe, ahogyan  a fiúnkat is. És ekkor meghallom azt a hangot.
- Hanna! - kiabál a világ legrosszabb embere. Péterffy Lili
- Lili - mondom a hangomban pedig érezni lehet az örömöt
De nem csak azt tűnt fel, hogy a haja rövidebb hanem az is, hogy egy kislány van a kezében. A kislány alig egy hónappal fiatalabb az enyémnél. Nem lehet Olivérré, és ez a tény megnyugtat.
- Menny el! - szólal meg a hátam mögül Olivér
- De....nézzétek a lányomat! - mondja
- Nekem is van, majd nézem azt nem egy ilyen kurváét! - közlöm és elé álok  - és ne gyere azzal, hogy a férjemmé a gyerek. Tudok számolni.
Ezután beülök és a férjem is követ. Olivér megpuszil. Ezután felhívom Annát aki ma férjhez megy.  Olivér kitesz Annáéknál, ő pedig a templomhoz megy. A kislányunkat kiveszem, de Oliver vele  megy. Lányommal a kezembe megyek be. Anyukám egyből kiveszi a kezemből a kis Livet, én pedig legjobb barátnőmhöz megyek. Anna csodaszép. Szőkés barnás haja kontyba van kötve a kontyba pedig fonások vannak. Szemei csodaszépen vannak kifestve, ajkai pedig rózsaszín rúzzsal vannak kihúzva. Ruhája valami eszméletlen. Nincsen háta a csodálatos csipke minta miatt,  a cipője fehér és ezen is van egy kis minta. Megölelem legjobb barátomat, aki vissza ölel.
- Tudod, most olyan esküvőt akarok mint a tied volt - mondja
- Nem....Anna én az öngyilkosság szélén is voltam úgyhogy ne akarj olyan esküvőt, mert az csak az egyik jó része az életemnek. Ti Ya Ou-val végig Boldogok voltatok - mosolygok rá mire ő megölel. Ezután kimegyek a lányáért vagyis a kereszlányomért. Megölelem őt is majd a lányomat fogom meg. Kis Hannát Anna anyukája hozza.

***

- Igen - mondja a legjobb barátnőm 
A pap elmondja még a szövegét és megcsókolják egymást. Ezután kimegyek, én pedig gratulálok nekik. Ezután egy étterembe megyünk ami egy tó mellet fekszik. Oliver Anna unoka tesójának a fiával és lányával játszik míg a lányom alszik ahogyan Anna lánya is. Annáék táncolnak elsőnek a srácok pedig énekelnek. Olivér végig engem néz  ahogyan énekelnek. 
- Akkor én mondanék egy beszédet az ifjú párnak! - jelenti be a férjem, én pedig előre a fejemet fogom ahogyan látom Anna is. Ők leülnek Oli pedig elkezdi. 
- Tudjátok, én Annát és Ya Ou-t a kezdettektől fogva ismerem, és azt is tudom hogy már egyből megfogta  Ya Ou-t . Én tudtam, hogy majd egykor itt  fogok állni és hozzátok beszélni. Én és Hanna elég nehezen találtunk egymásra, veletek ellentétben. Mi máshogyan bizonyítottuk azt, hogy szeretjük egymást, veletek ellentétben. Ti mindig ott voltatok egymásnak és erre legyetek büszkék, én is köszönettel tartozok nektek. Köszönöm, hogy vigyáztatok az én Hannámra. Ezért örökké hálás vagyok nektek! Legyetek sokáig együtt! És Ya Ou ajánlom az ágy támlás ágyat, szerintem tudod miért  - az utolsó mondatnál kacsint egyet. Már büszke lettem volna rá ha nem lő el egy ilyesmi poént. Mindenki megtapsolja, az idősek röhögnek is, én pedig égek. Utána még Sziki és Benny is beszél majd én kapom meg a mikrofont. Felmegyek a színpadra majd a két barátomra nézzek.
- Életemben először most nem találom a szavakat.  Talán azt mondom, hogy én tudtam meg legutoljára, hogy együtt vagytok, de az elsők között tudtam meg, hogy eljegyeztétek egymást. Sokáig velem voltatok, segítetek és nem hagytátok, hogy összeesek, és ezért hálás vagyok nektek. Sok vitánk volt. De kívánom nektek, hogy boldogok legyetek!  Soha nem ismertem senkit akik ennyire szerették volna egymást rajtam és a férjemen kívül. Legyetek boldogok, és soha nem hatjátok el egymást. Tanuljatok az én hibáimból, és ne kövessétek el ezeket. - mondom, és Anna már sír. Lemegyek, és leülök a helyemre. Olivér felkér táncolni amit azonnal elfogadok. Felállunk és táncolni kezdünk. Mellksának dölők, ő pedig átkarol. Felnézek rá, és megcsókolom. Sokan azt mondják a házasság kihűl ha van gyerek. Az ránk nem igaz, és remélem nem is lesz. Isten igazából, én már elég hamar megbocsátottam neki, de túl büszke voltam. Ma már ez nem számít, mert együtt vagyunk, házasok vagyunk és van két csodaszép gyerekünk. Csókjától pedig újra és újra beleszeretek. Ajkai megint rúzs foltosak én pedig letörlöm azt. Ő megfogja a kezemet majd megpuszilja az ujjamat.  Ezen mosolygok. Újra megcsókol, és akkor megszólal A Blurred Lines. Fejemet csóválom, ő pedig elmegy. Elkezdik énekelni, így én táncolok Annával. Sok képet készítenek rólunk majd néhány óra múlva elindulunk haza. A gyerekek már alszanak mi pedig nem vagyunk álmosak. Lefektetjük a gyerekeinket, majd egymásnak esünk. A többit pedig a képzeletetekre bízom. 

9 megjegyzés:

  1. KI-VÁ-LÓ!!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon jó!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon...nagyon.....köszönöm :)
      Nem is tudom, mikor legyen? ;)

      Törlés
  3. Ha lehet minél előbb és Pénteken!:)

    VálaszTörlés
  4. Tegnap este kezdtem el olvasni, hogy kicsit kikapcsolódjak..és az elejétől egészen eddig a részig nem tudtam letenni!! Várom a folytatást :D nagyon izgi :)
    És boldog Mosolynapot mindenkinek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen! Itt pirulok azt se tudjam mit mondjak most :)
      Ma jön a következő rész :) Boldog mosolynapot :)

      Törlés