2014. augusztus 19., kedd

3.évad/Prológus

















Az alattam fekvő lány nyakát szívom ő pedig hatalmas körmeivel grátereket váj a hátamban.  Már húznám le róla a felsőt de apám kiabálását hallom meg, anya is vele ordibál míg Liz sír. Egyből felállok a pólómat veszem fel.
- Anna most menj - mondom at éppen aktuális csajomnak
- Anita vagyok - közli
- Pont leszarom -  vágok vissza. Leszaladok a lépcsőn, anyám elé állok így az ütés engem ér.
- Apa menj el! - kiabálom
- Mit képzelsz ki vagy te? Anyáddal beszélgetek Oliver - jegyzi meg de Anita pont most megy ki és így apámat is kilökhetem az ajtón. Magamhoz ölelem anyát és a húgomat akik zokognak.   Miért lett vége ennek a házzaságnak amely oly' tökéletes volt?  Apám megdugta az egyik táncos csaját.  Anya ezt megtudta azt Bumm mindennek vége. Olívia még mindig azt hiszi hogy minden rendbe jöhet de én tudom hogy nem. A telefonom jelezz.

Gyere a pályára....van itt látni való - Ricsi

Szóval csajok vannak a pályán. Mivel Anna vagy hogy is hívják   ma már nem lesz társaság így más csaj felé nézzek.  Elköszönök a családtól de anyám szól.
- Este menj el Andrisért Annáéhoz - adja a parancsot majd bólintok. Andris a legkisebb tesóm, míg Liv 16 addig ő 14.   Felveszem a cipőmet, előveszem a gördeszkámat majd megyek is.  A parkba látom Drakula alis Ricsi egy nőt fűzz. Vagyis elég sok csaj állja körül.  Az összes csaj szőke, rövid szoknya esetleg ruha és persze tűsarkó, pont az estem. De én félre nézek és akkor megláttam őt. Térdföré érő pöttyös ruhát visel fekete masnis balerinával a haja szőkés barna és rövid olyan fiúsan.Egy könyvet olvass. Dickens.  Nem az esetem de mikor felpillantott és elpirult azt hiszem egyből beleszeretem.



Remélem tetszett a prológus! 
A kommentek megfogytak ami elég rosszul esik.....nem tudom így hogy folytassam e. De mind1 a kérdés még mindig àll nektek mi volt a kedvenc 
Hanna-Olivér pillanatod
? Ezentúl álltalában 
Oliver szemszög lesz

9 megjegyzés:

  1. Szia! :)Én olvasnám tovább mert érdekel a történet. Kíváncsi vagyok a folytatásra. Nekem minden rész tetszett a Hanna Olivéres sztoriból, de esetleg a legjobb az esküvő volt. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a dicséretet! Igen, az jó kis rész volt

      Törlés
  2. Nagyon jo és ne hagyd abba. Nekem is az esküvős tetszett:)

    VálaszTörlés
  3. Uu ezis tökéletes let mint a töbi és remélem továb írod nekem is az esküvős tetszett:)

    VálaszTörlés
  4. Imadom a blogodat. soha nem olvastan ennel jobbat... remelem kesobb majd a konyvedet tarthatom a kezemben.
    nekem az tetszett legjobban amikor kibekultek. annyit sirok ezen a blogon... nagyon pórfökt
    :D

    Lili

    VálaszTörlés