2014. június 17., kedd

2.évad/11.fejezet Tényleg vége?

Augusztus. 02. 13:00

Reggel azzal az érzéssel keltem fel, hogy most mindent elveszítek. És ez így is lesz. Ma Péterffy Liliből Patocskáné lesz. Nekem kéne annak lennem. A tegnapi estét végig sírtam, persze a fürdőben. Nem tudom mit tegyek, nem tudom hogy legyen.....
Ma végleg elveszítem és csak ez jár a fejemben. Emlékeztek, még a bosszúmra? Nem tudom megtenni, hiszen ma még is én veszítem el őt.
Utam a fürdőbe vezet, ahol lezuhanyzom, és megmosom a hajamat. A hajamat megszárítom, majd a szemeimet kihúzom, és enyhe zöld festéket teszek fel. Ajkaimat pedig vörös rúzzsal húzom ki. Fehérneműt veszek fel, majd elküldöm a fiamat is fürödni. Andris már elment hiszen ő Lili egyik tanúja. Egy csipkés ruhát veszek fel, egy csillagos magassarkúval. Az apró táskába pont beleférnek a női dolgok és persze a telefonom. Mikor a fiam is készen van, felöltöztetem elegánsba őt is. Ezután ő is elrakja a játékait. Leül a kanapéra tévézni hiszen még a két legjobb barátomra várunk. Én addig előveszem a laptopomat és írni kezdek. De hamar csengetnek. Oliver nyit ajtót. Ya Ou karjaiban tér vissza a kisfiam. Mögöttük Anna jön, aki csodálatosan néz ki.. Legjobb barátnőm egy hosszú, lábvilantós ruhát visel, ami kiemeli a hasát.  Haja befonva míg az enyém kiengedve. Sminkje pedig gyönyörű. Megölelem őket és már indulunk is. Mindketten nagyon hallgatnak. Rejtélyesen.
- Mi baj? - kérdezem őket
- Semmi - mondja Ya Ou és mosolyog
Nemsokára a templom előtt áll meg. Egyből Andrishoz szaladok aki megdicséri a ruhámat. Körbe nézzek és meglátom a One Direction-t, és a Little Mix-es Perrie-t. Egyből odamegyek hozzájuk és megölelem őket. Ők mit keresnek itt? Hiszen a srácok ők nem is ismerik őket. Zayn-t kérdezem erről de ő csak mosolyog.
Annához megyek aki Andris szüleivel beszélget.
- Hanna! Lili hív! - kiabál nekem a barátom, nekem pedig az állam leesik. Bemegyek a templomba a mennyaszonyhoz. Odaállok mellé.
- Mit szeretnél? - kérdezem kedvesen
- Én nyertem, Hanna. Én nyertem. - fordul felém, és győzelem ittas mosoly ül az arcán
- Nem igen, tudod nekem van gyerekem tőle. És a szakmámba én értem el nagyobb sikert - röhögök fel
- A gyerek csak idekérdése, és a szakmai elismeréseké is
- Csak nehogy neked is azt mondja a gyerekedre mint az enyémre....édesem - röhögök fel gúnyosan majd kilépek a szobából.
Bemegyek a templomba majd meglátom őt. Ingben még helyesebb. Zakója a kezében pihen hiszen a jövőbeli apósával beszélget. Odamegyek hozzájuk és mind a ketten üdvözölnek. Leülök az első sorba, míg Oliver Anna mellé. Lassa mindenki beér a templomba. Leül mellém mindenki igaz senki nem ismerek. Sokan autogrammot kérnek, a könyvre vagy sima papírra. Mellettem  Lili anya ül. Olivér odaáll az oltárhoz majd rám mosolyog és elindul a zene. A bejáratnál megjelenik a mennyaszony. Szép. Nálam ezerszer szebb. Apja fogja a kezét majd átadja azt Olinak. Egymásra néznek majd elkezdődik minden. Olivér Ya Ou-ra és a többi srácra nézz akik már állnak is fel. Odaállnak a mikrofonhoz. A pap elkezdi mondani a szövegét, igazából nem is figyelek rá, csak a gyászommal vagyok elfogalalva. A gyász felemésztet. Gyászolom a szerelmemet. Valaki megbök hátulról. Anna. "Most figyelj" tátogja.
- És ön Patocska Olivér szeretné feleségül Péterffy Lilit?
- Nem - válaszolja Olivér. A válasz amitől mindenki félt. Nem. Mindenki hátra hökőlt, még a pap is. A fiúk ekkor rákeztek, a Blurred Lines-ra.A dal amit először hallotam a srácoktól.
Olivér pedig felém indult. Valamit húzott elő a zsebéből. Mikor odaért elém letérdelt. Andrisra nézet aki szintén engem nézet.
Olivér ledérdel elém.
- Hanna Everdeen, leszel a felségem? - kérdezi
Andrisra nézek. Most megcsinálhatnám, a bosszzút. Most boldog lehetnék.
Olivérre nézek. Szeretem ez biztos.
Megbocsásak neki? Az eszem nemet mondana, a szívem viszont igent.
Igen, már tudom mi lesz a válaszom.

13 megjegyzés:

  1. basszus olyan jól írsz *o* és ez a rész *___* pörfikt ^^

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett!!! kérlek hozd hamar az új részt!!!!! :) <3 ^.^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól írsz Imádom a blogod :) mikor hozod a kövit? :D *-*

    VálaszTörlés
  4. Áááá gyorsan kövit mert kinyirsz

    VálaszTörlés
  5. Sziaaa! :) eddig nem írtam de most azt érzem eljött az ideje! :) PER-FECT!! Ennyit tudok mondani a blogodra! Fantasztikusan írsz és úgy hogy bele is tudom elni magam a dolgokba! :D nagyon örülök nekik igaz bocsi hogy ezt mondom de én még a Harryt síratom!xd (tényleg bocsi de nagy directioner vagyok!) De eközben meg annyira összeillenek az Olival hogy jajj de nem tudok rá mit mondani!!
    Ui.: gyorsan kövit!! Annyira viszont nem kell sietni élvezd ki a nyarat! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök hogy végre írtál nekem!
      Nem csak te síratod Harryt :D
      De Olival szerintem is jobban összeillenek és ezért döntöttem terveimmel ellentétben Olivér mellet.
      UI: Holnap érkezik a kövi.

      Törlés
  6. Ez nagyon jó! Gyorsan kövit nem bírom kivárni! :D :) <3

    VálaszTörlés