2014. június 25., szerda

2.évad/14.fejezet Hanna...

Másnap délben keltünk fel, Olivérrel.
- Mit csináljunk ma? - kérdezi majd megcsókol
- Mondjuk......menjünk a partra - válaszolom
- Oké - válaszolja én pedig a fürdőbe megyek. Lezuhanyzom majd leborotválom a lábamat. Kimegyek és a bőröndből kiveszem a fürdőruhámat  és egy ruhát majd bemegyek a fürdőbe, és öltözni kezdek.
.
A fürdőruhám hasát elrendezem úgy hogy egy kicsit takarja a hasamat. Ezután felveszem a ruhát amit behoztam még. Végül
 a sarumat veszem fel. Mire kimegyek Olivér is készen van. Még elrakom a táskámba a fürdéshez szükséges dolgokat majd elindulunk reggelizni. Reggeli után egyből  a partra megyünk. Találunk egy tökéletes helyet. Mivel én terhes vagyok nem sokat lehetek a vízben így én kint maradok a parton. A táskából előveszem Dickens: Két Város regénye című könyvét. Lapoznék egyet de hirtelen éles fájdalmat érzek a hasamnál. Odateszem  a kezemet a könyvet pedig lerakom mellém, és simogatni kezdem a hasamat. Olivér engem nézz én pedig rá mosolyogok és a hasamra mutatok. Ő bólint majd elindul kifelé. Mikor kiér leül mellém, és megfogja a kezemet.
- Éhes vagyok- mondom
- Hozok neked enni - mondja, és már megy is. Néhány perc múlva lángossal és Colával tér vissza. Leül mellém majd elkezdünk enni. Megfogja a kezemet majd egymás nézve eszünk.
- Nem hiszem el hogy az enyém vagy - súgja a fülembe
- Hát akkor én mit mondjak - válaszolom, majd odahajolok hozzá, és megcsókolom. Átkarolja a derekamat, majd elfektet a pléden. Mikor abba hadja lefekszem a mellkasára, ő  pedig a hasamra teszi a kezét, és hirtelen éles fájdalmat érzek a hasamban. Olivér   is megérzi, mire lehajol a hasamhoz, majd ezt suttogja:
- Liv, kicsim nyugi. Még van 4 hónapod addig bírd ki és ne bántsd a mamit, most hogy a papa már nem bántja te se tedd - beszél a lányunkhoz. Megsimogatom hasamat majd nemsokára Olívia abba hadja. Ezt ő is megérzi és megpuszilja a hasamat. Visszajön hozzám majd hozzábújok és elalszok ott.

Néhány óra múlva Olivér hangjára kellek fel.
- Mondjad -mondom
- Bemegyek a vízbe - mondja mire én is felállók és megfogom a kezét. Együtt megyünk be a vízbe ahol rajtunk kívül elég sok a turista. A hajamat felkötöm a fejem tetejére egy kontyba. Olivér hirtelen  a hátára kap és úgy megyünk tovább. A víz már a férjem derekáig ér. Megpuszilom mire ő előre kap, és megcsókol. A karjaimat a nyaka köré akasztom majd a lábaimat a dereka köré ő pedig megtart. Ezután kimegyünk a partra ahol összeszedjük a cuccainkat majd visszamegyünk  a Hotelbe. A szobánkban lefürdök majd felöltözöm, és vacsorázni megyünk. Vacsora után egyből lefekszünk. Olivér karolna át de jön egy üzenetem. Felállók majd megnézem.  Ya Ou az.

Patocska házaspárnak üzenjük hogy megszületett   Feng Hanna Liza , 3kg-val, és 53 cm-rel, 20 perccel ezelőtt, és Oliver már alig várja hogy lássa a lányomat. 
UI: Lennétek a keresztszülei 

Én pedig felkiáltok mire Oli felkel és kérdően nézz rám mire megmutatom neki az üzenetet. Olivér már ír is vissza a telefonom Ya Ou-nak. Magához ölel, majd így alszunk el. Boldogan hiszen megszületett a kereszt lányunk, Hanna. Nem is olyan rossz.





5 megjegyzés:

  1. Tok jo lett :))) Ugyes vagy :)
    Hamar folytasd :*

    VálaszTörlés
  2. Imádddooooom<3 <3 <3 basszus mi lesz velem ha vége lesz?! :'( :')

    VálaszTörlés
  3. Úristen,imádom.Siess gyorsan a kövivel.Ez megint zseniális rész lett. :) ♥

    VálaszTörlés
  4. Imádooooom! Mikor jön az új rész?

    VálaszTörlés