2014. április 26., szombat

2. évad/2.fejezet Megbocsátok


Sziasztok! 
Itt van az új! 
Ez egy boldog rész! Nagyon boldog rész! 
Ezentúl a rész lején még lesz Hannának egy megjegyzése, egészen az 1 év leteltéig. 
Jó olvasást!
UI: Komizzatok! 




Talán ha ez a nap nem történik meg, nem is tudom.....boldogabb lennék. Nem. Talán most nem lennék halott belülről. Ezen a napon kezdödőtt minden. Ezen a napon lettem csak a második, a csaj akivel el van egy-két órát, de nem vele alszik. Ekkor lettem a szeretője.

Reggel szomorúan és megviseltem keltem fel az ágyamból. 2 órát aludtam összesen. Hiányzik és ez....felemészt. Meg kell neki bocsátanom, de tudjátok milyenek vagyunk mi, nők, de akkor is ha most itt állna előttem és bocsánatot kérne megkapná. Benéztem a fiam szobájába, még békésen aludt, rá mosolyogtam, és betakartam hiszen lerúgta magáról a takarót. Elmentem a fürdőbe, ott megfésültem a hajamat, és fogat mostam. Bementem a szobámba ahol megkapcsoltam a tv-t, valami Talk Show ment és a vendég John Newman volt. A Gold Dust-ot énekelte. A bőröndömhöz sétáltam és kivettem belőle egy Marlyn Monree-os felsőt, egy kardigánt és a csizmámat.
A fehérneműmet felvettem és a farmeromat, majd a többi ruhát is. Elindultam a fiam szobájába,de valaki kopogott az ajtón. odamentem és kinyitottam a szőke hercegem volt ott. Belépett majd becsukta az ajtót és megcsókolt. Én egyből viszonoztam a csókot, a kezeit a derekamra tette és közelebb húzott magához, én pedig a nyakába tekertem azt. A fejét egyre jobban húztam le magamhoz, hiszen egyre többet és többet akartam belőle. Belőle egy mesés srácból. A csókot levegő hiány miatt abba is hagytuk de a homlokát az enyémnek döntötte.
- Szeretlek - súgta
- Én is - mosolyogtam, nem tudom mi változott, talán tegnap éjszaka beláttam a hiányát.
- Megbocsátasz? - kérdezte, de hangjából kihallottam az izgalmat
- Igen - erre pedig megcsókolt, de mikor letett láttam a szemében , hogy valami baj van
- Mi a baj? - kérdeztem lágyan
- Lili, tudod a kapcsolatunk amolyan szakmai. A menedzsere meg ő kitalálták milyen jó lenne összejönni Patocska Olivérrel, és elvállaltam amolyan baráti szívesség képen, de már tudom, hogy baj volt, hiszen csak akkor szakíthatunk ha  letelt 1 év de tegnap azt mondta szeret és én is ezt mondtam - fogta a nyakát miközben beszélt
- Te is szereted őt - kérdeztem sokkoltan és lekellet ülnöm
- Han, kicsim én téged szeretlek....ez amolyan kegyes hazugság volt - guggolt le elém, és fogta meg a kezemet
- Szóval a szeretődnek kell lennem? - kérdeztem gúnyosan
Erre nem kaptam választ. A tévében John elkezdte énekelni a Cheating című dalát, milyen ironikus nem? (  Cheating - megcsalás. Szerk.)  Elég sokáig nem kaptam választ. Szóval ez beleegyezés. Meg éri? Az agyam azt mondja, hogy nem soha, de a szívem pedig őt akarja. Újra átélni a szerelmes pillanatokat, érezni az illatát miközben ölel, a szemében nézni mikor előttem áll. 1 év múlva szakíthat vele.Igen ezt tényleg durva kimondani, de kibírom.  Mosolygok . Igen megéri.
- Jól van....addig csak kibírom valahogy - mosolyogtam
Megcsókolt. Éreztem hogy szeret.
- Nekem most mennem kell, lett találkozunk - mosolygott majd megpuszilta az arcomat
Bementem a fiamhoz, és felkeltettem. Felült az ágyban majd hagyta, had öltöztessem. Egy Superman-es pólót, egy farmert és egy torna cipőt adtam rá. Felvettem én is csizmát. A fiam is kapott egy kardigánt majd elindultunk le.  A liftben már mosolyogtam, de a fiamnak eszébe jutott, hogy fent hagyta a maciját, így újra felmentünk, aztán megint le.  Az ebédlőben megláttam az asztalunkat. Oliver-t leültettem, Ya Ou mellé, én pedig elindultam ételt venni a svéd asztalról. Olivér előttem állt a sorban, és rám mosolygott. Magamnak vettem tojást, a fiamnak pedig müzlit vittem. Leültem enni, a ribanccal szemben, Oli mellé ült és úgy ettünk. Anna mellettem ült le, Ya Ou vele szembe, a fiam pedig mellettem és Ya Ou mellet. Olivér Lili kezét fogta. Ez még nem fájt annyira, de mikor a villával etette na attól kedvem lett volna hányni. Aztán pedig Olivér megcsókolta, az viszont fájt, de keveredett egy kis hányingerrel. Fájt, hiszen engem sokáig nem csókolhat meg nyilvánosan. Ez Annánák is feltűnt így mondta, hogy mi ketten elmegyünk vásárolni, addig Ya Ou és Olivér vigyázz a fiamra. Lilinek pedig próbája van ma.
- Egyébként ki az apja? - kérdezte Lili mire Olivér kiköpte a kávéját, ezen mosolyogtam.
- Ez legyen az én titkom - válaszoltam
- Aha szóval  te olyan csaj vagy aki azt sem tudja ki a fia apja - köpte ki lenézően a szavakat. Olivér erre kiköpött még egy adag kávét, és enyhén izzadt.
- Igen? Tudom ki a fiam apja, de ez leginkább neked fájna......kurva - ezzel felálltam, ahogyan Anna is tette.
- Vigyázz magadra Oliver - köszöntem el a fiamtól
- Te is mami - karolta át a nyakamat ölelés gyanánt.
- Ne engedd ezt a nőt a fiam közelébe - súgtam Ya Ou fülébe aki bólintott.
Anna és én pedig elindultunk.


*~* 

A fiamnak vettem néhány pólót, magamnak pedig egy szoknyát. A szobámba mentem de nem volt ott senki, letettem a szatyrokat, utána pedig Annáékhoz mentem és ott megtaláltam a fiamat. Anna és Ya Ou a nappaliban ültek, Ya Ou a szobájukba mutatott. Az ajtóból láttam ahogyan Olivér és a fiúnk az ágyon ülnek. 
- Te voltál tegnap este a mamával igaz? - kérdezte a fiam 
- Igen, kis üreg  - karolta át Oli 
- Miattad sírt tegnap a mama - mondta a fiam egy bosszúsan már amennyire egy 2 éves gyerek bosszús tud lenni, és elkezdte Oli hasát ütnni, mire Olivér úgy tett mintha fájna neki, ekkor léptem be én. 
- Oliver, nem szabad - szóltam rá a fiamra 
- Bocsánat - mondta 
- Kimész egy kicsit  Ya Ou bácsiékhoz? - kérdezte Olivér mire a fiam felpattant. Oli  idejött hozzám 
- Bocsánat - mondta 
- Mit csináltál? - kérdeztem viccesen és a karomat a nyakába akasztottam 
- Most semmit, de mindenért bocsánatot kérek - mondta halál komolyan 
- Meg van bocsátva - erre pedig megcsókolt, de a csókolt Ya Ou köhögése zavarta meg. 
- Cukik vagytok meg minden, de ne itt - közölte 

*~* 

- Jó Éjt! - kapcsoltam le a fiamnál a villanyt . 
A szobámba mentem és befeküdtem az ágyba. De megszólalt a telefonom. 

Olivér: Jó Éjt, szerelmem 

Nem írtam vissza, de mosolyogtam. A kezemet a párna alá tettem és elaludtam. 




7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!! már alig várom a kövit!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Erdekes... :) varom a kovit... :)

    VálaszTörlés
  3. Végreeee. Most öröm táncot járok. Összejöttek jipijé. Tök jó. Remélem ez azért most már végre így is marad. Várom a kövit. :) xoxoxo

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó nagyon tetszik.... És egyre csak jobb lesz... Várom a kövit!!! :)

    VálaszTörlés
  5. jajjjajjjj de kivancsi vagyok mi lesz ebbol...:D amugy..lehet csak en vagyok hulye de meg vagyok kavarodva ezzel az egesszel hogy 2 eve ez meg az meg egy evet ugorjunk vissza az idoben meg ilyenek:DD most akkor hany eve voltak legeslegeloszor egyutt hanna es oliver? es hany eves a kisoli? nagyom megkoszonnem ha valaszolnal mert tenyleg belekeveredtem:D de nagyon varom a kovi reszt :))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 5 éve találkoztak először, Először 2 évre válltak el. Kis oli 2 éves. Születése után ugrottunk 2 évet. A prológus +1 évvel ezelőtt volt és Hanna most emlékszik vissza

      Törlés
    2. ahaaaaaaaaa koszonom szepen:) :DDD

      Törlés