2014. április 10., csütörtök

Novella#2


Sziasztok! A rész után, itt a második novellám, aminek a főszereplője Benny. Remélem tetszik majd.
Jól olvasást!












Hogy lehet ekkora, szemét? Nem ér, rá találkozni velem mert neki most egy valami hülye haverjával kell lennie. Kész hülyeség. De ez még oké lenne, ha nem a 3 éves évfordulónk, lenne ma. Hogy lehet szerelmes ebbe az emberbe.
- Nóri, állj már meg - kérte a legjobb barátnőm - én elszédülők
- Zsófi, ezt nem hiszem el, én persze vacsorád akartam neki főzni, de ő meg csak ott hagyott - panaszkodtam
- Benny, nem olyan - mondta kedvesen
- Igen, mert ő.....túl jó gyereknek mutatja magát, de ha ismernéd - kelltem ki magamból
- Nóri, nyugi - jött ide és ölelt meg
- Könnyű mondani nem téged hagytak cserben - duzzogtam és helyett foglaltam a kanapén
Ránéztem a képre ami előttem van. Én és Benny vagyunk rajta. Ő átkarolja a derekamat én pedig az arcára teszem a kezemet és rámosolygok.  Ha kivüláló nézné  a képet biztos azt mondaná milyen cukik vagyunk és mennyire szeretjük egymást. Én szeretem őt az már más kérdés hogy fordítva is így van-e. Ha szeretni nem vacsoráznék ma egyedül.
- Gyere el velem kajálni este - kérlelt Zsófi
- Elmegyek úgy sincs ma programom.  - jelentettem ki
Nem sokkal később a barátnőm elment én pedig itthon maradtam.  Bekapcsoltam a tv-t de nem sokat segített hiszen a Havazin ment amiben a fiúk voltak a főszereplők. Jól megnéztem Benny-t és még mindig úgy érzem jól döntöttem. Hiába nincsen kockás hasa mint a többi srácnak vagy nincsen külföldi beütése nekem ő tetszet meg. 11-es ek voltunk még. Osztálytársak. Jókat beszélgetünk és valahogy félévkor elkezdtem meglátni benne a pasit. Azt a helyes kis mosolyát, a szép szemét, és a csodálatos személyiségét. Akkor én belezúgtam. Hogy jöttünk össze?  3 éve mikor a sulibuliban lehetett énekelni ő énekelt. És mit? Bruno Mars: Just The Where You Are. Ezt mind rámnézve énekelt. Mikor lejött megcsókoltam. Ettől a naptól kezdve akarok én Vavráné lenni. De lehet hogy ez most elúszik.
A tévében Oli és Ya Ou tovább szerencsétlenkedett. Mikor Benny jött én kikapcsoltam a készüléket. Felmentem facebookra és sokan boldog évfordulót kívántak. Ez mind cuki meg minden, de nagyon nem vagyok boldog. Elindultam a konyhába. Gondoltam eszek egy kis nutellás szenyát, elővettem e csodálatos ételt vettem elő kést és elkezdtem falatozni. Mikor már jól laktam  elindultam a fürdőbe. Megnyitottam a zuhanyt, de hagytam még melegedni. Belenéztem a tükörbe. Sose értettem miért pont én tetszettem meg Bencének. Barna hajam van a vége szőke ahogyan most divatos, a szemem csokoládé barna. Egész vékony vagyok de nincsen modell alkatom. A mellem elég kicsi és magas se vagyok. Levettem a ruháimat majd beálltam a zuhany alá. Megmostam a hajamat majd a testemet. Amikor már epertől illatoztam kiszálltam a zuhany alól. Körbe tekertem magamat törülközővel. Elővettem a haj szárított és elkezdtem szárítani a hajamat.  Mikor mát megszáradt kivasaltam és kész is lett a hajam. A szobámba érve elővettem egy fekete melltartót és bugyit. Fekete nadrágomat vettem fel. Egy olyan fekete ujjatlan inggel vettem fel aminek a háta átlátszó. Mikor ezzel készen lettem a fürdőbe kisminkeltem magam ami abból állt, hogy szem ceruzával kihúzzam a szemeimet és vörös rúzzsal pedig az ajkaimat. Szempilla spirállal mmegcsináltam a szempilláimat. A szekrényem aljából kivettem egy fekete magassarkút.  Táskámba beleraktam minden fontos dolgot hívtam egy taxit és elindultam. Bezártam a lakást, és elindultam le. Miközben vártam a taxit több srác is megnézet.
- Cica van gazdád? - kérdezte egy Martin Garrix hasonmás
- Van - közöltem vele
- Biztos csak mondod mi lenne ha te meg én felmennénk hozzám -  jött egyre közelebb a haverjai pedig röhögtek
-  Süket vagy vagy elmondjam még egyszer van barátom. És ott vannak akik felmehetnek hozzád - mutattam a haverjai és pont megérkezett a taxi és beszálltam. Elmondtam a törzs helyünk címét. Az étterem előtt állt a legjobb barátnőm. Fizettem és kiszálltam.
- Szia - köszöntem
- Hy - üdvözölt boldogan
Fehér ruhát viselt ami kiemelte  tökéletes alakját. Magassarkút viselt ez a lábait emelte ki. Haja kiengedve és a sminkje pedig pont elég.
- Akkor menjünk be - közölte és elindultunk be. Mikor beértünk megláttam milyen a hely. Minden asztalon gyertya és megterítve. A pincérek a pult mellet. De valami jobban feltűnt mint bármi. Egy nagy fény volt a színpad előtt. A színpad előtt ahol ő most áll. Felcsentül egy ismerős dallam és énekelni kezd. Just The Where You Are. Pont mint 3 éve. Persze a körülmények változtak. Közelebb mentem és már láttam a nagy fényt. Gyertyákból volt az kirakva hogy : Hozzám jössz?
Az arcomon megéreztem az első könnycseppet. Ránéztem. Fehér inget viselt fekete zakóval, fekete farmerrel és tornacipővel. Miközben énekelt a szemét végig  rajtam tartotta. A sminket màr valószinűleg lefolyt de nem érdekelt. Mikor befejezte az éneklést felmentem a színpadra és  megcsókoltam.
- Igen - mondtam neki boldogan
- Köszönöm - nézett fel az égre a nagymesterhez.
Megcsókoltam újra és nem zavart hogy Zsófi és mindenki minket nézz. Csak boldog akartam lenni.
- Ezért hanyagoltál? - kérdeztem
- Igen és ezért bocsánatot kérek
Válaszul megcsókoltam.
                  ~ 4 év múlva~


- Tökéletes vagy - suttogom a tükör képemnek
Fehér ruha van rajtam. Fejemen fátyol és a hajam összefogva kontyba. Izgulok.
- Nyugi, Nóri Benny ott áll az oltár előtt mint 10 perccel előbb is - jött be a szobámba Olivér
- Jól van. - mondom
Végig simítom a ruhámat és elindulok ki. A kertben ott ült már mindenki. Anya és apa elölt, Benny szüleivel. Félek. Nyugi,Nóri menni fog. Elindulok. Virágokat szórnak mögöttem, Ya Ou énekel. Legjobb barátnőm a tanúk helyén áll. Olivér is ott áll már vele szembe. Megpillantom Bencét. Ott áll, és hihetetlenül jól nézz ki. Imádom őt. Szeretem. Mikor odaérek azt súgja a fülembe hogy gyönyörű vagyok.

- Ezentúl férj és feleség vagytok, megcsókolhatják egymást - mondja a pap mi pedig megetesszük. Nincsen itt senki és semmi csak mi. Úgy csókoltuk egymást mintha az életünk múlna rajta. Szerelmes vagyok. Különbözünk külsőre, de belsőleg egyek vagyunk. Imádom őt és ez így marad. Örökre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése